5

ثبت‌نام 19 هزار نفر برای خادم‌الشهدا/ حضور خادمین در ارهیان نور خدمات‌رسانی به زائرین باشد

  • کد خبر : 3700
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
ثبت‌نام 19 هزار نفر برای خادم‌الشهدا/ حضور خادمین در ارهیان نور خدمات‌رسانی به زائرین باشد
مسئول کمیته خادمین ستاد راهیان نور دانشجویی کشور گفت: یکی از دلایل حضور خادمین در ارهیان نور خدمات‌رسانی به زائرین باشد اما نکته مهم یادگیری سبک و زندگی شهدا است برای خادمین جوانی که نسل جنگ را را ندیده و شهدا را درک نکردند اما حالا در سرزمین و قتلگاه شهدا هستند تا سبک و سیره شهدا را یاد بگیرند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمد حاج رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سال ثبت نام خادمین انجام می‌شود؛ امسال هم طبق سنوات گذشته در پاییز سال 1400 فراخوان ثبت نام خادمین آغاز شد و داوطلبین با مراجعه به سایت کوله بار برای ثبت نام اقدام کردند.

وی افزود: نکته قابل توجه امسال این بود که وضعیت استقبال از خادم الشهدا دوبرابر سال های گذشته بود. حدودا 19 هزار نفر برای خادم الشهدا ثبت نام کردند که اکثرا از قشر دانشجو، طلبه و تحصیلکره بودند که با یک نگاه تربیتی برای اعزام ثبت نام می کنند تا از اثرات تربیتی و فرهنگی که در منطقه وجود دارد، بهره‌مند شوند.

مسئول کمیته خادمین ستاد راهیان نور کشور در پایان تصریح کرد: در منطقه عملیاتی سعی کردیم یک بستر ایجاد کنیم که خادم شهید به اینجا میاید سبک زندگی شهدا را دریافت کند و آموزش ببیند. راهیان نور و یادمان‌ها دانشگاه تربیتی هستند و خادم الشهدا در دانشگاه تربیتی حاضر می‌شود و پای درس و مکتب شهدا می‌نشیند و از شهدا محتوا و فصل زندگی دریافت می‌کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.