2

هفت‌تپه یادآور خاطرات سرداران شهید است/ فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین مولفه اقتدار ایران اسلامی

  • کد خبر : 3678
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
هفت‌تپه یادآور خاطرات سرداران شهید است/ فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین مولفه اقتدار ایران اسلامی
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: هفت تپه‌یادآور خاطرات سرداران شهید و شهدای استان های مازندران، گلستان و گیلان؛ یادآور معنویت، روحانیت، صمیمیت، همدلی، عشق و عاشقی، مهرورزی و همدلی در بین رزمندگان لشگر پر افتخار و پیروز ۲۵ کربلا است؛ همه این سرزمین بوی لاله‌های سرخ می‌دهد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت الاسلام اسدالله جعفری بعدازظهر دوشنبه در اردوگاه راهیان نور مازندران با بیان اینکه در این لحظات سال جدید یاد شهدای عزیز موجب روحانیت و معنویت در انسان می‌‌‌شود، اظهار داشت: امروز نظام استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به دنبال کمرنگ کردن باورهای اعتقادی و ارزش‌ها هستند با امپراتوری رسانه‌ای در جنگ روانی و پروپاگاندای تبلیغاتی با صدها شبکه در فضای مجازی در تلاش برای کمرنگ نشان دادن اهداف شهدا هستند.

وی ادامه داد: اما ما گوش جان می سپاریم به فرامین ولی امر خود که میفرمایند این نظام و انقلاب اسلامی به اهداف بلند خویش خواهد رسید. و نقشه های جبهه دشمنان نقش براب خواهد شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: همان طوری که دهه اول انقلاب یک دوران طلایی به جهت شکوفایی انقلاب بود و در دفاع مقدس این شکوفایی به اوج رسید و جوانان در دفاع مقدس به قله های ایثار ،مقاومت رسیدند و در کلاس درس دفاع از خاک و ناموس،عملا وارد میدان شدند که خواستگاه تجلی آن همین هفت تپه بود. تپه های این منطقه گواه مناجات های شهدا در شبهای سرد زمستان و روز و شبهای داغ تابستان بود که اگر گوش دل بسپاریم هنوز صدای مناجات شهدا شنیده می‌شود‌.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: پیام شهدا روشن است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهیان نور گنجینه بی پایان است لذا فرهنگ جهاد و شهادت راه مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز که جبهه مقاومت با نام و یاد سردار دلها گره خورده است، همه رزمندگان این جبهه بخوبی می دانند آنچه که باعث هراس دشمن شده، علیرغم همه هزینه های هنگفتی که میکنند ، فرهنگ جهاد و شهادت است. که بااعتماد و توکل بخدای متعال مسیر انقلاب راهش را تا تحقق حکومت جهانی حضرت ولی عصر( عج) است ،ادامه میدهد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: موثرترین ،مهم ترین و قدرتمندترین مولفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دربرابر تبلیغات و جبهه نرم دشمن ،فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت‌الاسلام جعفری یادآور شد: جهاد تبیین اولویت کار ما است و جهاد تبیین محقق نمی شود مگر به تقویت فرهنگ جهاد و شهادت که راهیان نور یکی از ابزار قوی آن است و باید آن را تقویت و زنده تر کرد.

وی بیان کرد: در سال جدید، سیل خروشان مردم باتوجه به دستورالعملهای بهداشتی در همه یادمان‌ها موج میزند که این از رویش های مبارک انقلاب است که با تبعیت از آرمان های امام و شهدا شکوفا شد و امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت باشیم .

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تا زمانی که راه شهدا را ادامه می دهیم و در راه تحقق ارمان های شهدا قدم بر میداریم، تا کار جهادی می کنیم و تفکر انقلابی داریم، عنایت خدای متعال شامل حال ما می‌شود؛ باید سبک و سیره شهدا را تابلوی زندگی خود کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری تاکید کرد: دشمنان بدانند این که ۴۰ سال اول انقلاب است، ۴۰ سالهای دیگر هم بگذرد با همین فرهنگ ایثار و شهادت، با تبعیت از ولایت فقیه که وصیت و دغدغه همه شهدا بود، نقشه آنان ،نقش برآب خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسئولین باید بدانند در اجرای ماموریتهای خود راه شهدا را سرلوحه خود قرار دهند و نوکری مردم را کنند و سرباز خوبی برای ولایت و رهروواقعی شهدا باشند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.