2

برای خدمت به زائرین شهدا هدف و نیتی جز فی سبیل‌الله نداریم

  • کد خبر : 3633
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
برای خدمت به زائرین شهدا هدف و نیتی جز فی سبیل‌الله نداریم
خادم موکب خدام اهل بیت علیه السلام شهرستان دزفول گفت: برای خدمت به زائرین شهدا هدف و نیتی جز فی سبیل الله نداریم و همه دوستانی که در هیئت مشغول فعالیت هستند ، جز خدا و تداوم راه شهدا هدف دیگری ندارند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ عبدالرضا ملکوتی‌نیا در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیادشعبانیه اظهار داشت: بیش از 10 بار در پیاده روی اربعین موکب برپا کردیم که راه اندازی موکب با عشق به سرور و سالارشهیدان و موقع جمع کردن موکب هم حالمان با اشک و گریه همراه بود. ما عاشق اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و جز خدمت به زائران حضرت هدفی نداریم.

وی افزود: بچه هایی که دراین موکب هستند همه از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرزندان شهدا، جانبازان ، پدران شهدا و خانواده شهدا هستند.

خادم موکب خدام اهل بیت علیه السلام شهرستان دزفول تصریح کرد: اگر خدا قبول کند خود من هم فرزند شهید هستم و در زمان جنگ هم مدتی در جبهه حضور داشتم و افتخار میکنم که ادامه دهنده راه شهدا باشم و خدمت به زائرین را افتخار خود میدانم.

ملکوتی‌نیا خاطرنشان کرد: راهیان نور حس و حال پیاده روی اربعین را دارد . پخت غذا با سلام به سرور و سالار شهیدان و دعای سلامتی امام زمان(عج) شروع و بسته بندی غذا هم با دعا و صلوات به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: میانگین سنی اعضای هیئت بالای 55 است و این کار را باقی الصاحات خود می دانیم و خستگی دراین کار معنا ندارد و تا زنده هستیم این راه را ادامه میدهیم که راه شهیدان است.

خادم موکب خدام اهل بیت علیه السلام شهرستان دزفول گفت: از آنجا که در دوران جنگ هم د ر کنار بچه های لشکر 25 کربلا بودیم در راهیان نور هم افتخار می کنیم که در خدمت بچه های لشکر باشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.