4

خدمت به مردم از مسئولیت‌های سنگین یک فرماندار است

  • کد خبر : 3625
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
خدمت به مردم از مسئولیت‌های سنگین یک فرماندار است
امام جمعه محمودآباد گفت: گفت: خدمت به مردم از مسئولیت‌های سنگین یک فرماندار است و باید با تعامل با مسئولین و نهاد‌ها مشکلات شهرستان حل شود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام سید احمد جباری عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خدمت به مردم از مسئولیت‌های سنگین یک فرماندار است و امروز این کرسی به علیزاده رسید که قطعا با تعامل مسئولین و سایر نهاد‌های شهرستان مشکلات شهر حل شود.

وی خاطرنشان کرد: محمودآباد از مشکلات خاص خود برخوردار است که اخیرا در حضور عبداللهی وزیر بهداشت مطرح شد که امیدواریم برطرف و شهر شکوفاتر خواهد شد.

ارزش مردم محمودآباد بیش از تلاش مسئولین استانی است

«خسرو طالبی» فرماندار پیشین شهرستان محمودآباد نیز با بیان اینکه سعی ما در خدمت‌گذاری به مردم بود، اظهار داشت: این شهرستان در تمامی صحنه‌ها حاضر و موفق به کسب رتبه اول در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شد.

وی در پایان تصریح کرد: کار‌های تاثیرگذاری در بخش‌های عمرانی از جمله زیرسازی راه، آسفالت، برق رسانی و توسعه شهرسازی در این صورت در دوره فعالیت ما صورت گرفت.

خدمت‌گذاری به مردم از وظایف یک فرماندار است

«روح‌الله علیزاده» فرماندار محمودآباد نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان اظهار داشت: راهبرد هر فرماندار متفاوت است و امیدوارم کمیته‌ای متشکل از نخبگان و فرهیختگان این شهرستان در راستای توسعه شهری تشکیل شود.

وی افزود: خدمت‌گذاری به مردم از وظایف ماست و محمودآباد سرشار از ظرفیت‌ها بوده که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار به توسعه و رونق اقتصادی برسد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.