2

پرداخت بیش از 5 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد

  • کد خبر : 3482
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
پرداخت بیش از 5 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پرداخت 5 میلیارد و سیصد میلیون ریال تسهیلات به مشاغل خانگی بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمد هادی‌زاده گفت: در راستای حمایت و توسعه مشاغل خانگی و افزایش تولیدات بخش کشاورزی، سهم بری شهرستان محمودآباد از اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری 3/5 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه با رایزنی های صورت گرفته،3/5 میلیارد ریال از این اعتبارات به 10 طرح پشتیبان مشاغل خانگی و چند طرح مستقل در بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرد، افزود: این تسهیلات برای راه اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک خانگی که توسط اعضای خانوار در منزل انجام می شود، پرداخت می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: تسهیلات جذب شده برای 2 طرح پشتیبان در زمینه پرورش قارچ و پرورش گل و گیاه زینتی و 8 طرح مستقل پرورش گاو شیری، پرورش مرغ بومی و پرورش ماهی در استخر دو منظوره است که برای 10 نفر اشتغال زایی در شهرستان ایجاد می کند.

هادی‌زاده با بیان اینکه مشاغل خانگی با توجه به هزینه‌های پایین راه اندازی و همکاری اعضای خانواده امروزه به یکی از جذاب ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شده است، ابراز امیدواری کرد: تسهیلات اعطایی برای بهره مندی این قشر افزایش یابد تا گام مهمی در راستای اشتغال جوانان برداشته شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.