2

آیین اختتامیه رویداد تخصصی بهره‌وری و HSEE در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • کد خبر : 3339
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
آیین اختتامیه رویداد تخصصی بهره‌وری و HSEE در دانشگاه مازندران برگزار شد
مراسم اختتامیه‌ اولین رویداد تخصصی بهره‌وری و HSEE( بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی) صنایع مازندران با حضور مدیران دانشگاه و‌ نمایندگانی از صنعت در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار و منتخبان این رویداد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و ‌فناوری دانشگاه در سخنانی، هدف از برگزاری این رویدادها را گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، نوآوری و‌ مساله‌‎محورشدن فعالیت‌های صنایع و هم‌چنین ایجاد خلاقیت و انگیزه علمی در بین دانشگاهیان و‌ صنعت‌گران اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با گسترش این رویدادها، شاهد رشد و تکامل صنعت و اقتصاد در جامعه باشیم.

مهندس علی‌پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در ادامه مراسم  با اشاره به اهمیت دو موضوع بهره‌وری و HSEE در شرکت‌های فعال در صنعت، برگزاری این رویدادها را گامی مثبت در جهت ارتباط بین دانشگاه و صنایع بیان کرد و پس از معرفی اجمالی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، برخی از امتیازهای فعالیت در شهرک‌های صنعتی را برشمرد.

دکتر حجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران نیز ضمن اشاره به برنامه‌های این مرکز جهت ارتباط پایدار با جامعه و صنعت، گزارشی از روند برگزاری این دو رویداد ارایه کرد و افزود: در رویداد HSEE از میان ۸ شرکت‌کننده که به مرحله داوری راه یافتند، شرکت روماک سیستم آویژه صنعت آریان رتبه اول، گروه صنعتی دانش بنیان مازرون فوم رتبه دوم و شرکت پلاستونیک ساری رتبه سوم را کسب کردند.

دکتر غنودی ادامه داد: هم‌چنین در رقابت بین شرکت‌کنندگان رویداد بهره‌وری که ده تیم به مرحله داوری رسیدند، تیم نگار خودروی شمال حایز عنوان اول، تیم یکتا نیرو صنعت نیکان دوم و‌ شرکت سیم و کابل آمل سوم شدند.

در ادامه مراسم هر یک از منتخبان مطالبی پیرامون راهکارهای تعمیق ارتباط دانشگاه و صنعت و راه‌های توسعه فعالیت‌های فناورانه ارایه کردند.

یادآور می‌شود: این دو رویداد تخصصی با مشارکت و‌ همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به‌صورت مجازی برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.