3
امام جمعه محمودآباد:

خدمت‌گزاری بیشتر جاذبه غرب‌گرایی را کاهش خواهد داد

  • کد خبر : 3206
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
خدمت‌گزاری بیشتر جاذبه غرب‌گرایی را کاهش خواهد داد
امام جمعه محمودآباد گفت: خدمت‌گزاری بیشتر و گره‌گشایی جاذبه نگاه به غرب و غرب‌گرایی را در کشور کاهش خواهد داد و غرب را نگران خواهد کرد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام  سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تشکر و قدردانی از حضور پر صلابت و انقلابی مردم محمودآباد در مراسم راهپیمایی خودرویی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی شب و روز به‌طور پیوسته و بی‌وقفه در رسانه‌های امپریالیستی خود گلو پاره می‌کنند تا دنیا شاهد حضور آحاد مردم در راهپیمایی‌ها و مراسمات سیاسی، انقلابی و ملی نباشد.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن تلاش می‌کند تا بهانه‌ای پیدا کرده و آن را به انقلاب نسبت دهد و مردم را از انقلاب‌شان بدبین و بی‌تفاوت کند، اما برگزاری یادبود‌های دهه فجر هر ساله تمام رشته‌های دشمن را پنبه خواهد کرد و هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: حضور پر شور مردم ولایتمدار و با غیرت ایران در راهپیمایی دهه فجر و تجدید آرمان با انقلاب مانع رسیدن دشمن به اهدافش است؛ طی چهل و سه سال گذشته ملت ما برای حفظ نظام گردنه‌های نفس‌گیری را طی کردند تا امروز شاهد دستاورد‌های عظیم انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام جباری خاطرنشان کرد: امروز دشمن با یک جنگ ترکیبی و پیچیده با تمام امکانات و قابلیت‌ها درصدد تبدیل کردن مانایی انقلاب به میرایی آن را دارد که به‌حمدالله تاکنون موفق نشده است.

وی در پایان یادآور شد: همه همت دشمن تفرقه‌افکنی و ایجاد تردید و تغییر ذائقه و باور ملت ایران است بنابراین باید همان ترفند دشمنان را تبدیل به فرصت خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.