2

بیانیه کانون وبسیج مداحان شهرستان محمودآباد به‌مناسبت دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 3091
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
بیانیه کانون وبسیج مداحان شهرستان محمودآباد به‌مناسبت دهه مبارک فجر
دهه فجر دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات ،یعنی امام امت خمینی کبیر(ره) آن را هدایت و رهبری کرد.

همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند وحکیمانه بزرگ معمارانقلاب امام خمینی(ره)ومقام عظمای ولایت حضرت آیت ا… خامنه ای در سالهای پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده ایم که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

باری ، ما نیز همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام گردهم آمده و ندای عدالتمدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

لذا مداحان شاعران و ذاکران شهرستان محموداباد به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران امت بپاخاسته اسلامی ایران ، با تاسی از مقتدای خویش حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای به پاس چهل وسومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.