2
امام جمعه محمودآباد:

ایمان دینی مردم عامل استمرار و اقتدار نظام اسلامی است

  • کد خبر : 3086
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
ایمان دینی مردم عامل استمرار و اقتدار نظام اسلامی است
امام جمعه محمودآباد گفت: ایمان، اعتقاد و باور‌های دینی مردم به‌ویژه جوانان عامل استمرار و اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام «سید احمد جباری» در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: ۱۹ بهمن ۵۷ یادآور یکی از خاطرات زیبا و تاریخی در جریان انقلاب اسلامی است که فراموش نخواهد شد.

وی افزود: دلاوران هوانیروز و تیزپروازان نیروی هوایی با تصمیم شجاعانه و انقلابی خود در پیشتازی و پیشگامی نسبت به بیعت با امام خود، کمر حاکمیت طاغوت و پس‌مانده‌های آن‌ها را شکستند.

امام جمعه محمودآباد گفت: به گونه‌ای این شوک، بزرگ و غافلگیرکننده بود که رسانه‌ها و مطبوعات مزدور بختیار دیدار غیورمردان نیروی هوایی را تکذیب کردند؛ چراکه این اقدام ضربه سهمگینی بر پیکر نیمه‌جان باقیمانده رژیم زد و سرعت‌بخش پیروزی جبهه انقلاب بود.

حجت‌الاسلام جباری همچنین با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، اما انقلاب اسلامی به راه و مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هر حرکت جریان‌ساز و تاثیرگذاری در کشور ما از عنصر ایمان دینی مردم برخوردار است؛ همانند جریان تحریم تنباکو، مشروعیت و ملی شدن صنعت نفت تا قیام ۱۵ خرداد و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: دشمن می‌داند اگر بتواند به ایمان ما آسیب وارد کند به مقصودش می‌رسد؛ بنابراین ضمن تلاش در جهت تضعیف روحیه ایمانی و اعتقادی مردم درصدد گسترش فساد، فحشا و منکر است؛ البته ما هم در بسیاری از زمینه‌ها خوب عمل کردیم، اما نباید از این خطر بزرگ و مهلک، غافل شویم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.