2
معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد:

48 پروژه عمرانی محمودآباد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

  • کد خبر : 3021
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
48 پروژه عمرانی محمودآباد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد گفت: 48 پروژه در این شهرستان در ایام دهه فجر با هزینه‌ای بالغ بر 230 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ قنبرعلی داداش‌پور در دیدار با حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در اولین روز از ایام دهه فجر با بیان اینکه امروز تجدید میثاق با امام راحل است، اظهار کرد: ما امروز با توجه به تمام مشکلات خدمت‌گذار مردم هستیم برای رفع تنگناهایی که شهروندان با آن مواجه هستند.

وی تصریح کرد: 39 پروژه در این ایام افتتاح و 9 پروژه دیگر در شهرستان با اعتبار بالغ بر 36 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد و 184 هزار میلیارد تومان اعتبار پروژ‌ه‌ای است که به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری، مخابراتی، توسعه راه روستایی، خدمات جهاد کشاورزی، صنعت و تولیدات دامی و طیور با مشارکت بخش خصوصی، اعتبارات دولتی و درآمدهای شهرداری‌ها برای ارائه خدمات ترزیق خواهد شد.

داداش‌پور در پایان گفت: این عملکردها برای نظام جمهوری اسلامی است و به پای هیچ مسئولی نوشته نخواهد شد؛ کم‌کاری‌ها از ما مدیران بوده اما همه خوبی‌ها از نظامی‌ست که یک میلیون شهید، جانباز و آزاده داده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.