6

میزبانی محمودآباد از دهکده گلخانه‌ای گل و گیاه

  • کد خبر : 3018
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
میزبانی محمودآباد از دهکده گلخانه‌ای گل و گیاه
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از برگزاری دهکده گلخانه‌ای گل و گیاه از 16 تا 22 بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمد هادی‌زاده در این خصوص گفت: در راستای نمایش ظرفیت‌های شهرستان محمودآباد در حوزه گل و گیاه در نظر است از 16  لغایت 22 بهمن ماه سال‌جاری دهکده گلخانه ای گل و گیاه در روستاهای وازیک و اسکنده از توابع بخش سرخ رود  شهرستان محمودآباد برپا می شود.

وی افزود: این برنامه با هدف ایجاد یک فرصت گردشگری کشاورزی و بوم گردی به منظور معرفی این روستاها و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان ، آشنایی آنها با انواع گل و گیاه پرورش یافته در استان مازندران و به ویژه شهرستان محمودآباد و همچنین ایجاد بستری برای تبادل زمینه های آموزش و فناوری‌های مرتبط در حوزه کشت و نگهداشت گل و گیاه برگزار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در این نمایشگاه آخرین فن آوری ها و دانش های نوین در زمینه گل و گیاه و هم چنین نهاده های کشاورزی مرتبط در معرض دید همگان قرار گرفت است، افزود: شهرستان محمودآباد در تولید گل ‎های شاخه بریده و گلدانی در استان رتبه دوم را به خودش اختصاص داد.

هادی زاده با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 91 هکتار سطح زیرکشت گل و گیاه با 750 بهره بردار است، خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است کشاورزان این شهرستان بعد از برداشت برنج به سمت تولید گل و گیاهان زینتی حرکت کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.