2

تخریب دو ویلای میلیاردی در محمودآباد

  • کد خبر : 2955
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
تخریب دو ویلای میلیاردی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تخریب دو ویلای میلیاردی در بخش مرکزی محمودآباد خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سه فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستا‌های لامیزده و گلیرد با پیگیری مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی، سه فقره احکام قطعی ، ماده ۳ قانون حفظ کاربری اجرا و تخریب کردید.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمد هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  قلم شمال از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره در اراضی کشاورزی به ارزش هفت میلیارد ریال خبر داد.

وی با اشاره به انجام دهگردشی‌های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت تصریح کرد: پس از ارائه موارد قانونی از سوی مسولان و کارشناسان ذی‌ربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام به احداث بنای مسکونی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، دو فقره بنای مسکونی ، یک فقره بنای نیمه کاره در زمین‌های کشاورزی روستا‌های گلیرد، لامیزده با مجموع عرصه و اعیان 5100 متر قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد در پایان تاکید کرد: با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.