7

گردهمایی سالانه گزینشگران آموزش و پرورش مازندران برگزار شد

  • کد خبر : 2757
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
گردهمایی سالانه گزینشگران آموزش و پرورش مازندران برگزار شد
گردهمایی سالانه گزینشیان آموزش و پرورش مازندران صبح امروز با حضور علی‌رضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، محمدرضا اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، کمالی مسئول گزینش استان و سایر مدیران گزینشی در شهرستان‌ها به میزبانی محمودآباد در سرخ‌رود برگزار شده است.

مهمترین مولفه‌ در گزینش در نظر گرفتن خداوند است

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ علی‌رضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گردهمایی گزینشگران مازندران که به میزبانی آموزش و پرورش محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه‌ها در گزینش در نظر گرفتن خداوند و داشتن تقوا است، اظهار کرد: آموزش و پرورش در یک سیستم نظام تعلیم و تربیت به تنهایی نمی‌تواند اثرگذار باشد بلکه همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا به جایگاه خاص خود دست یابد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش یک کار جمعی است که نیازمند همکاری با همه نیروها خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: گزینشگران کمک کار و بازوان ادارات در شهرستان‌ها و استان هستند که با همکار آنان می‌شود گامی درست در انجام کارها بدون آسیب خواهد شد.

سعدی‌پور خاطرنشان کرد:  بررسی جوانب از سوی گزینشی‌ها می‌تواند مشورتی خوب در راستای انتخاب مناسب باشد که اینکار از سوی آنان با دغدغه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: اخلاق محوری، اخلاق‌مداری و نگاه خوب به سایر انسان‌ها و جوانانی که آینده‌ساز کشور هستند می‌تواند اثرگذار در حوزه آموزش باشد.

 

نگاه ما از گزینش در جامعه یک نگاه انتخابی است

محمدرضا اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در این گردهمایی  با اشاره به اینکه نگاه ما از گزینش در جامعه یک نگاه انتخابی است، گفت: آدم‌ها بهترین انتخاب‌ها را برای خود و خانواده خود از بین گزینه‌ها گزینش می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جوامع صنعتی نیز بهترین لوازم برای کیفیت بخشی به تولید خود نگاه گزینشی دارند.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد افزود: نگاه امام (ره) در بحث گزینش در تمامی حوزه‌ها تمیز قرار داد تا افراد اصلح انتخاب و در راستای سیاست‌های انقلاب اسلامی باشند.

 

نگاه مسئولین در عملکردها؛ تحول‌گرا باشد

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز در این دولت انقلابی که امید مردم بوده نگاه به کارکردها و مسئولیت‌ها است، اظهار کرد: ما مسئول هستیم تا تحولی در خود و مسئولیت کاری خود ایجاد کنیم اگر اینگونه نباشید مردم اذیت خواهند شد.

وی افزود: تفکر افراد در زمان مدیریتی و مسئولیت بسیار اهمیت دارد که باید بعد از گزینش قطعا نظارت نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: عملکرد مسئولان براساس نظام اسلامی باعث تحول خواهد شد.

گفتنی‌ست؛ در این گردهمایی کارشناسی گزینش آموزش وپرورش محمودآباد به‌عنوان پنج شهر برتر هسته گزینش آموزش وپرورش مازندران انتخاب و از آقای شیخی مسئول گزینش محمودآباد توسط مدیر کل آموزش وپرورش تقدیر به‌عمل آمد. ‌

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.