3
امام جمعه سرخ‌رود؛

دانش‌آموزان سربازان انقلاب هستند/ 13 آبان روز تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب

  • کد خبر : 2508
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
دانش‌آموزان سربازان انقلاب هستند/ 13 آبان روز تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه دانش‌آموزان، سربازان انقلاب اسلامی هستند، گفت: دانش‌آموزان امروز باید براساس رفتار دانش‌آموزان انقلاب؛ گوش به فرمان رهبری باشند چراکه آنان سربازان انقلاب و آماده برای مبارزه با استکبار هستند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در مراسم اجتماع بزرگ حامیان ولایت در روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی که در مصلی مهدیه سرخ‌رود برگزار شد، اظهار کرد: امروز باری دیگر تجدید میثاق می‌کنیم با امام (ره) و تفکر در مهندسی انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز روز تبعید امام (ره) نیز است، افزود: این تبعید دقیقا در روز ۱۳ آبان رقم می‌خورد؛ در هر کجای جهان از دیروز با فرزندان بی‌بدیل کشور تا امروز اگر سلطه‌گری بشود، ما در مقابل آن ایستاده‌ایم و از خاک خود دفاع می‌کنیم.

امام جمعه سرخ‌رود با تاکید به دانش‌آموزان برای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: استقلال آزادی جمهوری اسلامی 4 مولفه نظام براساس آموزه‌های قرآنی و گفتمان اهل بیت است بنابراین باید اهداف بلند الهی را با توجه به سخنان بزرگواران و قرآن راه زندگی خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: حکومت اسلامی حکومتی است که در مسیر خدا قرار دارد که باید استقلال داشته باشد یعنی وابسته به دانش‌آموختگان خودمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشمندان هستی ما امروز دست‌فروش شده‌اند چرا نباید به این قشر نخبه و دانش‌آموخته توجه کرد که همین‌ها باعث استقلال خواهند شد.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: آزادی در کشور دومین مولفه است نه به آن تفکر اصلاح‌طلبان که چادرها از سر دختران و زنان گرفته شده و بی‌بندباری در مسیر زندگی رواج پیدا کرد بلکه آزادی در مقابل سلطه‌گری، استکبار و استبداد است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده جمهوری را سومین مولفه مهم نظام دانست و افزود: جمهوریت داشتن و مردم را جزو نظام دانستن از مبانی جمهوری است نه اینکه با مردم برخورد سخت داشته باشیم.

وی بیان کرد: مسئول انقلابی مسئولی است که با مردم همراه باشد و در کنار آنان باشد؛ جمهوری اسلامی یعنی انقلابی عمل کردن همانند سردار سلیمانی و راه آنان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه مرد میدان بودن یعنی حاضر در میدان باشیم، گفت: در میدان بودن همانند سردار سلیمانی که هیچ‌گاه استراحت نداشته و در کنار مدافعان حضور داشت.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده اظهار داشت: دیروز شاهد بودیم که کشوری که خود را اول جهان می‌داند؛ در عملیات شکل‌گرفته مغلوب دلیرمردان ما شد و امروز دوران مبارزه با استکبار بدون ترس است.

وی در پایان با بیان اینکه امروز روز نابودی آمریکا و اسراییل است، تاکید کرد: دانش‌آموزان عزیز باید براساس رفتار دانش‌آموزان انقلاب گوش به فرمان رهبری باشید چراکه شما سربازان انقلاب و آماده برای مبارزه با استکبار هستید.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.