3
مسئول دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد خبر داد؛

کمک 3.5 میلیارد تومانی خدمات رضوی به نیازمندان/ 5 هزار قرص نان توزیع شد

  • کد خبر : 2465
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
کمک 3.5 میلیارد تومانی خدمات رضوی به نیازمندان/ 5 هزار قرص نان توزیع شد
مسئول دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد از کمک 3.5 میلیارد تومانی خدمات رضوی این شهرستان به نیازمندان در ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: مجموع کمک‌ها و فعالیت‌های کانون‌ در بازه زمانی ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر1400 انجام شد.

سیدعلی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با قلم شمال با بیان اینکه 5000 هزار نان صلواتی در بین نیازمندان به ارزش حدود۴ میلیون تومان توزیع شد، اظهار کرد: 883 سبد کالا به ارزش حدود ۳۰۹ میلیون تومان در ماه محرم بین نیازمندان توزیع و در راستای حمایت‌های کانون 58 میلیون تومان هزینه درمانی از سوی دفتر خادمیاری محمودآباد پرداخت شد.

وی افزود: ۳۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی به محرومان، ۴۰ میلیون تومان هزینه تعمیر و بازسازی منازل، ۴۴ میلیون تومان جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، اطعام نیازمندان حدود ۱۷۰۰۰ وعده به ارزش حدود ۴۲۰ میلیون تومان و اهدای گوشت قربانی حدود ۲۳۰۰ کیلو به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات است.

مسئول دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد گفت: طرح آقا حساب کردند به ارزش ۵ میلیون تومان و برنامه مبارزه با ویروس کرونا که شامل خرید ۲۰ کپسول اکسیژن و تعمیر ۲ دستگاه آمبولانس مجموعاً به ارزش حدود ۱۰۰ میلیون تومان بوده از اقدامات مرداد ماه محسوب می‌شود.

هاشمی‌نسب خاطرنشان کرد: ۳۲۰ کیلو برنج به‌ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان نیز به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به برپایی ۱۲ مورد ایستگاه صلواتی به‌مناسبت‌های مختلف با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان افزود: اهدای البسه و پوشاک برای ایتام و نیازمندان به ارزش حدودا ۱۰ میلیون و هزینه آزادی زندانی و اطعام ایتام مجموعاً به ارزش بیش از ۵۳ میلیون تومان بود.

مسئول دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های دیگر مراسم عزاداری روز هشتم محرم به‌نیابت از امام هشتم در صحن امام‌زاده قاسم (ع) با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و این مراسم به‌صورت زنده از شبکه استانی تبرستان و برنامه حسینیه مازندران پخش شد.
توزیع بیش از 15 هزار اطعام و نان صلواتی بین نیازمندان

هاشمی‌نسب در ادامه از توزیع بیش از 15 هزار اطعام و نان صلواتی به ارزش 453 میلیون تومان بین نیازمندان محمودآبادی در ایام ماه صفر خبر داد و گفت: هزینه 63 میلیون تومانی کمک جهیزیه، پرداخت وام و کمک‌های نقدی بیش از 100 میلیون تومان، عقیقه و اهدای گوشت قربانی به ارزش بیش از ۵۶ میلیون و خدمات پزشکی از جمله ویزیت رایگان و تهیه دارو و خرید کپسول اکسیژن به ارزش حدودا ۱۹۰ میلیون تومان از اقدامات خدمت رضوی در این ماه است.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های صلواتی با هزینه حدود ۴۵ میلیون تومان برپا شد، خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی منازل محرومین با هزینه ۱۳۵ میلیون، طرح آقا حساب کردند حدود ۱۳ میلیون، اهدای لوازم خانگی به نیازمندان ۲۵ میلیون تومان، اهدای لوازم التحریر کمک تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند بیش از ۹۰ میلیون تومان بود.

مسئول دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد تهیه و توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا در اواخر ماه صفر و مقارن با دهه وقف با مشارکت اداره اوقاف و کمیته امداد امام خمینی که در مراسم آماده‌سازی و توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا که با حضور امام‌زاده مسئول کانون‌های خدمت رضوی مازندران انجام شد؛ از دیگر اقدامات مجموعه به‌شمار می‌آيد.

هاشمی‌نسب ادامه داد: برنامه کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم در دهه آخر صفر از حرم امام‌زاده قاسم محمودآباد تا حرم آقا امام رضا(ع) در مشهدالرضا برگزار شد که در روز شهادت پیامبر اعظم و امام حسن مجتبی (ع) این کاروان در حرم حضور داشتند و عصر روز ۱۵ مهر روز شهادت امام رضا(ع) این کاروان به محمودآباد برگشت.

وی در پایان گفت: برنامه دسته‌روی و عزاداری خادمیاران رضوی را در روز شهادت امام رضا (ع) در محمودآباد از سازمان تبلیغات تا امام‌زاده قاسم (ع) با شکوه زیادی داشته و در صحن امام‌زاده برنامه عزاداری و در نهایت با اطعام‌دهی پایان گرفت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.