3
در مراسم تجلیل از روسای هیئت‌های ورزشی مطرح شد؛

تزریق انگیزه؛ رمز تداوم موفقیت ورزشکاران/ چالش‌ها با ارائه ایده خوب برطرف می‌شود

  • کد خبر : 2384
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
تزریق انگیزه؛ رمز تداوم موفقیت ورزشکاران/ چالش‌ها با ارائه ایده خوب برطرف می‌شود
شهردار سرخ‌رود با بیان اینکه هیچ موفقیتی بدون پشتوانه مطمئن در حوزه مادی و معنوی به‌دست نمی‌آید، گفت: تداوم موفقیت‌ها در ورزش با توجه به شیوع کرونا، کاملا به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود بنابراین نیازمند تلاش مضاعف و پشتکار است، این در حالی است که پشتکار بدون داشتن انگیزه‌های مادی و معنوی و نگاه امیدوارانه به آینده امکان‌پذیر نخواهد بود.

محسن کبود فیروزجایی در مراسم تجلیل از روسای هیئت‌های ورزشی سرخ‌رود که به‌مناسبت هفته تربیت بدنی محمدحسین احمدی رییس شورا، دیگر اعضای شورای شهر، محمد اکبرزاده مسئول دفتر نمایندگی ورزش سرخ‌رود و روسای هیئت‌ها در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ورزشکاران بیش از هر چیز به حمایت نیاز دارند، اظهار کرد: طی ۲ سال اخیر با شیوع کرونا نفس همه‌گیر ورزش گرفته شد که امیدواریم با هم بودن وضعیت را سامان دهد.

وی افزود: سلامت و تندرستی در سطح جامعه را مدیون روسای هیئت‌ها و مربیان در برنامه‌ریزی و مدیریت ورزشی هستیم اما متاسفانه ورزشکاری که بالاترین مدال جهانی را برای کشور و استان خود کسب کند؛ به‌خوبی حمایت نمی‌شود.

شهردار سرخ‌رود تصریح کرد: انگیزه و حلقه وصل ورزشکاران با ورزش؛ سلامت جسمانی و ذهنی است که بخش ذهنی را می‌توان با حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط تامین کرد تا ورزشکار با آرامش خاطر در مسابقات شرکت کند.

کبود ادامه داد: دامنه حوزه کاری مجموعه شهرداری زیاد است و علاوه بر حوزه فرهنگ، سلامت و ورزش خدمات بسیاری به شهروندان ارائه می‌دهد که برای موفقیت ورزش شهر که موجب سلامتی و شادی هم خواهد بود؛ تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای پایداری در ورزش برای نسل آينده نیاز به برنامه مدون و برنامه‌ریزی در این حوزه داریم تا فرزندان ما با اجرای برنامه بلند مدت تدوین شده به سلامت خود اهمیت دهند.

شهردار سرخ‌رود بیان کرد: مسئولین ورزشی با دادن ایده و نظرات جامع و مفید در عرصه ورزشی به ما کمک کنند تا در کنار هم به هدف نزدیک شویم.

زیرساخت‌های لازم برای کسب افتخارات ورزشی فراهم می‌شود

محمدحسین احمدی رییس شورای شهر سرخ‌رود در ادامه جلسه با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم ورزشی در شهر فراهم می‌شود؛ اظهار کرد: با توجه به جمعیت جوان شهر و بخش سرخ‌رود؛ استعدادهای ورزشی قوی و زیرساخت‌های ضعیف پیگری و درصدد رفع چالش‌ها به‌صورت مثمر ثمر هستیم.

وی تصریح کرد: برای شناساندن مجموعه ورزشی سرخ‌رود نیاز به برنامه‌ریزی مدون و بازسازی زیرساخت‌ها خواهیم داشت.

رییس شورای شهر سرخ‌رود گفت: با هماهنگی شهردار و شورای شهر در جهت توسعه مکان‌های ورزشی و حمایت هیئت‌های ورزشی بوده که امیدواریم به‌زودی شاهد پیشرفت بیشتر در حوزه شهری و روستایی منطقه باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: برای رونق بخشیدن رشته‌های ورزشی نیاز داریم تا زیرساخت‌های آن فراهم شود بنابراین باید در راستای احیای تمامی رشته‌ها در شهر و بخش سرخ‌رود با توجه به ظرفیت‌های ورزشی اقدام جدی صورت گیرد.

کارگروه جوانان نمایندگی ورزش سرخ‌رود تشکیل می‌شود

محمد اکبرزاده مسئول نمایندگی ورزش سرخ‌رود نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به اینکه کارگروه جوانان متشکل از نخبگان ورزشی تشکیل می‌شود، اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی با وحدت و یکپارچگی در این بخش در کنار هم موجبات توسعه ورزشی را رقم خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: متولی اصلی ورزش؛ نهاد ورزشی است اما درصدد این هستیم که با کمک متخصصان و کارشناسان ورزشی مشکلات را بررسی و با حمایت مجموعه شهری در رفع تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ورزش سرخ‌رود افزود: از نظر زیرساخت‌های ورزشی دچار مشکل هستیم؛ با ارائه چالش‌ها به مسئولین امیدواریم نگاه ویژه‌ای به ظرفیت ورزشی این بخش و شهر شود.

اکبرزاده در پایان تصریح کرد: بازسازی سالن حجاب سرخ‌رود به بخش خصوصی و سالن چنگ‌میانی به شهرداری در قالب ماده ۲۷ قراردادها واگذار شد تا زیرساخت‌ها و تعمیر سالن انجام شود که تمامی این امورات زیر نظر نمایندگی ورزش خواهد بود.

گفتنی‌ست؛ در پایان مراسم از روسای هیئت‌های ورزشی سرخ‌رود با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تجلیل به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.