11
رییس هیئت ورزش‌های همگانی:

بیش از 30 برنامه ورزشی در محمودآباد برگزار شد

  • کد خبر : 2377
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بیش از 30 برنامه ورزشی در محمودآباد برگزار شد
رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد با بیان اینکه بیش از 30 برنامه ورزشی در این شهرستان برگزار شد، گفت: برنامه‌ها و مسابقات هیئت ورزش‌های همگانی به‌مناسبت هفته تربیت بدنی بوده است.

الهام مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: پیاده‌روی بانوان از ساحل سپاه تا اداره ورزش و جوانان محمودآباد از جمله برنامه‌های این هیئت در روزهای نخستین هفته تربیت بدنی محسوب می‌شود.

وی هدف از برگزاری کارگاه تغذیه را ارتقاء سلامت شهروندان دانست افزود: پیاده‌‌روی از دهیاری ترسیاب تا آببندان سیارکلا، برگزاری المپیاد ورزشی در رشته‌های داژبالطناب، زنیدو، همگانیلیوان، چینیفریزبی و اجرای مسابقات لیوان چینی و طناب‌زنی در کل سالن‌های ورزشی شهرستان از دیگر اقدامات این هیئت است.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد با اشاره به نواختن زنگ ورزش در دبیرستان افراسیابی گفت: باید به ورزش دانش‌آموزی توجه ویژ‌ای داشت چراکه آینده‌سازان جامعه هستند.

وی ادامه داد: پیاده‌روی ساحلی خشت‌سر به سمت شرکت نفت محمودآباد، پاکسازی ساحل، تست ساختار قامتی در دبستان سحر، برگزاری مسابقه طناب‌زنی در دبیرستان ریحانه، دبیرستان عصمت و پارک طاهباز از دیگر برنامه‌ها است.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد از برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی در رشته‌های داژبالطناب، زنیلیوان چینی_فریزبی در دبستان سحر خبر داد و گفت: برگزاری بازی‌های کودکانه،همایش پیلاتس در ساحل، مسابقه آمادگی جسمانی در پارک طاهباز، بازی دوستانه فریزبی در ساحل خط آهی، همایش پیلاتس در پارک طاهباز، اجرای تست ساختار قامتی در دبستان سحر، تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات، اجرای مسابقات ویژه کارمندان دانشگاه، گردشگری و طبیعت‌گردی، تدوام تمرین ساحلی، اجرای مسابقات طناب‌زنی در سالن سپاه، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری کلاس مربیگری پیلاتس به‌میزبانی این شهرستان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته تربیت بدنی محسوب می‌شود.

مختاری در پایان با بیان اینکه ‌دیدار با مربیان پیشکسوت محمودآباد از دیگر برنامه‌ها است، خاطرنشان کرد: برگزاری دو همگانی ویژه پیشکسوتان، پنالتی هدفمند ویژه پیشکسوتان نیز در این هفته انجام شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.