12
امام جمعه سرخ‌رود:

مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت نسبت به امام زمان (عج) است

  • کد خبر : 2317
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت نسبت به امام زمان (عج) است
امام جمعه سرخ‌رود گفت: مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است بنابراین باید اهداف قیام را ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قلم شمال ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام عصر(عج) اظهار کرد: با توجه به رواج فساد از سوی حاکمان در آن دوران و ایجاد مشکلات مختلف امام زمان (عج) را مانعی برای خود می‌دانستند.

وی افزود: به همین دلیل موانعی بر سر راه امامت و ولایت قرار دادند که منجر به غیبت، ظهور و قیام جهانی امام عصر (عج) در همه دوران مورد عنایت قرار گرفت.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: اشاره همه انبیاء الهی و ائمه معصوم به روایت‌های متعدد به غیبت امام زمان (عج) است و بعد از امام رضا (ع) تمام فرزندان ایشان را ابن‌الرضا می‌گفتند و امام عصر ابن‌الرضای چهارم بودند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: با توجه به آیه قرآنی سوره القصص “وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ” ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم؛ موقعیتی که امروز در جامعه جهانی شاهد هستیم قطعا نزدیک بودن ظهور حضرت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از خدواند متعال این آرزو را داریم تا ان‌شالله این همه ظلم اول مسلمانان و در آخر به انسان‌ها با ظهور امام زمان (عج) خاتمه یابد.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما به‌عنوان شیعه امام زمان (عج) زندگی در راستای راه ایشان است، افزود: انتظار امام عصر را برآورده، اهداف قیام را ایجاد کنیم و در مسیر دستور دین برای کمک به نیازمندان قدم برداریم که در دولت کریمه امام زمان (عج) قطعا از دستورات ایشان است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: امام زمان (عج) ظهور می‌کند تا بستر امنیت، آرامش و عدالت ایجاد و زندگی‌ها رو به گرمی بیفتد؛ مردم نیز طعم آسایش را بچشند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.