6

محمودآباد در آستانه سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی تعویض پلاک/ قرارگاه ساحلی و پمپ بنزین احداث می‌شود

  • کد خبر : 2263
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
محمودآباد در آستانه سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی تعویض پلاک/ قرارگاه ساحلی و پمپ بنزین احداث می‌شود
فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد از شکل‌گیری سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی تعویض پلاک خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق این سیستم نوبت بگیرند تا دیگر شاهد صف‌های طولانی برای تعویض پلاک نباشیم.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در نشست با اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه امنیت بحثی همواره مورد توجه است و با وجود آن جامعه توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: از شروع سال جدید طرح های مختلفی اعم از طرح تامین امنیت تعطیلات برای مسافران، تامین امنیت در انتخابات، تامین امنیت هتل و تفرجگاه ها، طرح های امنیت محله محور در حوزه های مختلف را داشتیم.

وی بحث تامین امنیت از دستگیری حدود ۴۰ معتاد و تحویل دادن اکثریت آنها به کمپ را خبر داد و افزود: با توجه به اینکه جمعی از سارقین خرد را همین افراد تشکیل می‌دهند شاهد روند کاهشی سرقت در یک ماه اخیر شهرستان بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در بحث مشکلات پارک‌ها و مزاحمت اراذل و اوباش با اشاره به این مطلب که در چندین مرحله ماموران ما به صورت گروهی در پارک‌ها حضور پیدا کرده و گشت زنی کردند، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل مشارکت سنین پایین جوانان در جرائم باید در حوزه فرهنگی روی این جوانان کار شود.

حسین‌زاده از تعداد قابل توجه ویلاهای خالی از سکنه موجود در محمودآباد و سرخرود ابراز نگرانی کرده و متذکر شد: همین امر یکی از مهم ترین عاملان افزایش سرقت به شمار می‌رود.

وی از کامل نبودن پایش تصویری شهرستان و همچنین در اختیار پلیس نبودن ان گله‌مند بوده و این مشکلات را جزو عوامل تاثیرگذار سرقت عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد با اشاره به این که امنیت خط قرمز پلیس است از پلمپ ویلاهایی که در آن مراسماتی همچون پارتی ها برگزار شود که در شان کشور اسلامی نبوده هشدار داد.

حسین‌زاده مهمترین چالش نیروی انتظامی را کنترل سواحل برشمرد و جدی‌ترین دغدغه آن را کنترل بدحجابی و هنجارشکنی ها خصوصا در فصل مسافرخیز عنوان کرد.

وی با ذکر اینکه شهرداری متولی جمع آوری متکدیان است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این امر تنها نقش کمکی دارد و انتظار میرود شهرداری در این مووضوع جدی‌تر پیگیری کند.

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در ادامه از احداث ۲ پروژه هزینه بردار قرارگاه ساحلی و پمپ بنزین در شهرستان خبر داد.

حسین‌زاده با اشاره به اضافه شدن واحد پلیس امنیت اقتصادی به آگاهی به شهروندان اعلام کرد: هرگونه تخلفات اقتصادی،کم فروشی و کالاهای قاچاق را می‌توانند با این واحد در میان بگذارند.

وی در پایان تعامل شهروندان در حوزه خبری، اطلاع موارد مشکوک، مراعات در زمینه عفاف و حجاب ،مراعات کردن اصناف در خصوص ساعات تعطیلی،مراعات کافه های ساحلی که در زمستان ممنوع کار هستند را از شهروندان انتظار داریم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.