3
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

پیشکسوتان دفاع مقدس فراموش نشوند/ افتتاح نمایشگاه «ما مقتدریم»

  • کد خبر : 2113
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
پیشکسوتان دفاع مقدس فراموش نشوند/ افتتاح نمایشگاه «ما مقتدریم»
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس نباید فراموش شوند و باید مورد تکریم قرار گیرند، گفت: نمایشگاه «ما مقتدریم» در اولین روز هفته دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور مسئولین و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

سردار عبدالله ملکی در آئین تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس که صبح امروز در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با تسلیت اربعین حسینی و گرامی‌داشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌های متنوعی در ستاد، کمیته‌های استانی و ستاد‌های شهرستانی پیش‌بینی شده است.

وی با عنوان اینکه بیشتر برنامه‌ها با محوریت فرماندهی سپاه نواحی و با توجه به همزمانی با اربعین حسینی، اربعینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با این مراسم، در شهرستان‌ها نیز مراسم تکریم از پیشکسوتان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه برگزاری آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور و در استان مازندران از ۵۵ هزار پیشکسوت امروز برگزار شد، گفت: تجلیل از پیشکسوتان قدردانی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و در طول هفته دفاع مقدس از این اسطوره‌های ایثار تکریم بعمل می‌آید.

سردار ملکی با بیان اینکه این علم را باید همیشه برافراشته نگه بداریم و باید نسبت به پیشکسوتان توجه ویژه به‌عمل آید، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… حاضر و آماده هستند.

وی در پایان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نباید فراموش شوند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری برگزار شد، از ۱۴ پیشکسوت دفاع مقدس به نمایندگی از پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تقدیر به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.