3
استاندار مازندران:

سلامت دانش‌‌آموزان اولویت اول بازگشایی مدارس است

  • کد خبر : 2029
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
سلامت دانش‌‌آموزان اولویت اول بازگشایی مدارس است
استاندار مازندران با بیان اینکه در بازگشایی مدارس اولویت اول سلامت دانش‌آموزان است، گفت: بازگشایی مدارس ملزم به شرایط و پروتکل‌هایی است که در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان‌ها ابلاغ شده و طبق آن عمل می‌شود.

احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه آموزش مجازی دانش آموزان مستلزم تحقق عدالت دیجیتال است، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته ۳۳ هزار تبلت و گوشی هوشمند با بهره‌گرفتن از ظرفیت خیّران، انجمن اولیا و مربیان و همراهی بانک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و استان مازندران در همین راستا رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان برای تأمین گوشی هوشمند امسال نیز ادامه دارد، تاکید کرد: امیدواریم در همین روزهای نخست سال تحصیلی نیاز به گوشی هوشمند همه دانش‌آموزان با کمک خیرین مرتفع شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۲ مدرسه عشایری در استان داریم، گفت: تجهیزات آموزشی و بسته‌های حمایتی این دانش‌آموزان نیز تمهید شده است وامیدواریم با کمک و همیاری خیران ارسال بسته‌های حمایتی تداوم داشته باشد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه ارزشیابی مستمر و نظارت بر آموزش‌های مجازی دانش آموزان، موجب ارتقای سطح کیفی آموزش می‌شود، تاکید کرد: مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نظارت لازم را برای ارتقای آموزش مجازی اعمال کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.