3

دولت روند توجه به محرومین و نیازمندان را با جديت دنبال کند

  • کد خبر : 2026
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
دولت روند توجه به محرومین و نیازمندان را با جديت دنبال کند
امام جمعه سرخ‌رود گفت: دولت باید توجه به مناطق محروم را با جديت دنبال کرده و تسریع در رفع حوائج و مشکلات مردم از الویت‌های مهم باشد.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار رسا با بیان اینکه دغدغه‌‌های جوانان نیز باید در رأس برنامه‌های دولت باشد، گفت: چند میلیون جوان در سن ازدواج به‌خاطر مشکلات مسکن و شغل قادر به تشکیل خانواده‌ نیستند که اگر به آن‌ها کم‌توجهی شود؛ با بحران‌ جدی جمعیتی و خانوادگی مواجه‌ خواهیم شد.

وی با اشاره به گفته رئیس محترم جمهور که گفتند دولتی که با پشتوانه مردم کار خود را جلو ببرد قطعا موفق خواهد بود، ایمان داریم، افزود: با روی کار آمدن دولت جدید پیغام‌های متعددی در خصوص ادامه مذاکره از طرفین مذاکره شونده داده شد و می‌شود اما رئیس جمهور ایران به دنبال مذاکره نتیجه محور است؛ مذاکره‌ای که به منجر رفع تحریم و منافع ملت در آن تامین شود.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: دولت‌های غربی برجام را نقض کردند و باید به آن برگردند و به‌ تمامی تعهدات خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: عده‌ای که در ابتدا نظام را به اهمال در واردات واکسن متهم می‌کردند واقعیت اینکه بسیاری دولت‌ها را از ورود واکسن تحريم کردند، نادیده گرفتند،حتی زمانی که مبلغ آن پرداخت شده بود اما با تولید واكسن داخلی این سد تحریم شکسته شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه تولید واکسن سد تحریم را شکست و آن‌ها در حاشیه‌سازی شکست خوردند به اصل واکسن ورود کرده و در مورد آن ایجاد حجمه کردند؛ با ایجاد هراس و ترس از واکسن زدن، در حال سنگ‌اندازی در روند واکسیناسیون عمومی هستند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: این استانداردهای دوگانه دشمن فقط در جهت اهداف پلید غرب است و وقتی رهبر انقلاب شخصا واکسن می زنند، این حجت را بر همه ما تمام می کند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: نباید دچار افراط و تفریط شویم و از ولی جامعه عقب بمانیم یا پیشی بگیریم که در اين صورت دچار خسران خواهیم شد اما همان جریانی که به دنبال حاشیه‌سازی در مورد واکسن بوده و هستند، در مورد اتفاقات افغانستان هم دارای استانداردهای دوگانه هستند.

وی یادآور شد: عده‌ای که نظام‌ و مدافعان حرم و حاج قاسم عزیز را متهم می‌کردند که چرا در سوریه و عراق حضور پیدا کردند الان مدعی حضور ایران در افغانستان هستند که قطعا هدف این افراد نه دفاع از مردم مظلوم افغانستان است نه امنیت و اقتدار ایران.

امام جمعه سرخ‌رود اظهار داشت: این افراد فقط به دنبال حاشیه‌سازی برای کشور هستند و اگر نظام‌ در طول سال‌های انقلاب در دام فريب‌های آن‌ها می‌افتاد، هزينه‌های سنگین بسیاری می‌داد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: افرادی که در زمان حمله آمریکا به افغانستان خواستار حمله به طالبان بودند و زمانی دیگر خواستار مذاکره با طالبان شدند؛ یک زمان خواستار همکاری ایران با آمریکا در حمله به عراق و زمانی دیگر ایران را متهم به دخالت در عراق و سوریه کردند.

وی عنوان کرد: همه این فتنه‌ها با درایت و بصیرت رهبری خنثی شد وگرنه ایران در گرداب توطئه‌های غرب گرایان و آمریکا گرفتار می‌شد.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: شرایط افغانستان کاملا متفاوت با عراق و سوریه است، نه تنها طالبان ادعایی نسبت به همسایگان ندارد و خطری برای مرزهای ما نیست بر خلاف داعش بلکه اکثریت جامعه افغانستان وضعیت کنونی را به حضور آمریکائی‌ها ترجیح می‌دهند؛ این مورد در عدم مقاومت مردم و ارتش‌ در مقابل طالبان کاملا مشهود است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.