6
فرمانده سپاه محمودآباد:

یادواره شهدای انقلاب اسلامی در شهر سرخ‌رود برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2019
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۲۴
یادواره شهدای انقلاب اسلامی در شهر سرخ‌رود برگزار می‌شود
فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: یادواره شهدای گرانقدر دفاع مقدس در روز پنجشنبه 25 شهریور ماه در شهر سرخ‌رود از شهرستان محمودآباد در طلیعه هفته دفاع مقدس با هدف توسعه و ترويج فرهنگ شهادت برگزار می‌شود.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری يادوآره شهدا توسعه و ترويج فرهنگ شهادت و الگوپذيری از آنان در زندگی خواهد بود.

وی افزود: راه و نام شهیدان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه شده و بررسی زندگی آنان نمونه‌ای کامل از یک مجاهد فی سبیل ا… است که باید به تصویر کشید.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اهمیت برگزاری یادوآره شهدا خاطرنشان کرد: امروزه می‌توان با برگزاری چنین مراسماتی فرهنگ‌سازی درست برای جوانان داشته باشیم تا ادامه دهنده راه آنان باشند.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: راه شهدا مسیر انقلاب است و نباید در ادامه مسیر انقلاب از کوچک‌ترین کاری غافل بمانیم.

وی گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی؛ جنگ با گروه‌های ضدانقلاب، منافقان و هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل و شهدای زیادی را تقدیم کردیم بنابراین ادامه راه آنان وظیفه و رسالت سنگین و مهم ما است.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سرخ‌رود برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه 25 شهریور ساعت 5 عصر در محوطه حسینیه وزراء‌محله این شهر برگزار خواهد شد.

ابراهیم‌نژاد در پایان یادآور شد: یادوآره شهدا که میزبان آن خود شهدا هستند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.