2
فرماندار محمودآباد:

20 پروژه با اعتبار 17 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 1909
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
20 پروژه با اعتبار 17 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید، گفت: ۳ پروژه دربخش خصوصی و ۱۴ پروژه در بخش دولتی بود که در روز آخر هفته دولت به‌خاطر شرایط کرونایی به‌صورت نمادین به بهره‌برداری رسید.

خسرو طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران محمودآباد با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان اعتبار استانی در این شهرستان داشتیم، اظهار کرد:۶۰ درصد این اعتبارات تحقق داشته و برای سال ۱۴۰۰ این بودجه به ۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که این رقم نیز جوابگوی مشکلات نخواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با آمدن دولت سیزدهم مشکلات مردم شهرستان با کار جهادی بیشتر مسئولان برطرف شود و شاهد توسعه بیشتر در محمودآباد باشیم.

فرماندار محمودآباد با تاکید بر اینکه خبرنگار باید ذوق هنری و صداقت داشته و منصف باشد، تصریح کرد: پیگیری و نقد سازنده خبرنگار بازتاب ملی و شهرستانی خواهد داشت.

طالبی نقش رسانه را در پیشرفت و توسعه شهری تاثیرگذار دانست و گفت: چند مشکل اساسی در شهر وجود دارد از جمله مشکل آب که مختص محمودآباد نیست و معضل زباله‌ای که سال‌هاست در کنار ساحل دپو شده است.

وی با بیان اینکه به‌خاطر اختلافات شورای شهر گذشته محمودآباد متولی ثابتی نداشت، افزود: فرمانداری یک دستگاه نظارتی است؛ در دوره جدید شوراهای محمودآباد و سرخ‌رود شهردار خود را ابقا کردند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: بعد انتخاب شهردار اولین گام ما رفع مشکل زباله در شهرستان خواهد بود.

طالبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما مشکل مکان و دپوی انتقال در محمودآباد داریم، بیان کرد: تمام توان ما برای پیدا کردن زمینی مناسب برای دپو است اما به‌خاطر شرایط طبیعی که شهرستان داشته تاکنون ۳ زمین شناسایی شد که پیگیر گرفتن تایید محیط زیست و دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم .

وی در خصوص توزیع آرد در سطح شهرستان اظهار داشت: آرد نوع یک را فرمانداری توزیع می‌کند اما چرا باید اینگونه باشد این تعاونی متشکل از بازنشسنگان فرمانداری است و پیگیر انتقال آن به اتحادیه نانوایی‌ها هستیم.

فرماندار محمودآباد در پایان با بیان اینکه من مسئول جان و بهداشت مردم در این شهرستان هستم، گفت: در خصوص تزریق واکسن محمودآباد جزو اولین‌ها در مازندران محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.