1
همزمان با جشنواره ساحلی:

دوازدهمین جشنواره نقاشی و پرواز بادبادک‌ها در شهر قوهای آوازه‌خوان برگزار شد

  • کد خبر : 17186
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
دوازدهمین جشنواره نقاشی و پرواز بادبادک‌ها در شهر قوهای آوازه‌خوان برگزار شد
جشنواره نقاشی کودک و نوجوان و بادبادک‌ها همزمان با جشنواره ساحلی در روز 22 و 23 شهریور ماه به‌همت روابط عمومی شهرداری سرخ‌رود و هیئت اندیشه‌ورز بخشداری در ساحل گلشهر برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” جشنواره‌های خانوادگی کار فرهنگی زیبا و شادی آفرین برای شهروندان و گردشگران شهر چهار فصل سرخ‌رود یا همان شهر قوهای آوازه‌خوان بود.

این جشنواره‌ها با استقبال خیلی زیاد خانواده‌ها همراه بود و بچه‌ها در روز اول با حضور خود در جشنواره نقاشی و خلق نقاشی‌های زیبا در سه رده سنی به رقابت پرداختند و در نهایت با اهدای جوایز به نفرات برتر به پایان رسید.

گفتنی است که به همه بچه‌ها در هر رده سنی پک‌های فرهنگی که شامل دفتر نقاشی، مداد رنگی، مداد و … بود، اهدا شده است.

در روز دوم جشنواره، بچه‎ها به همراه خانواده در جشنواره پرواز بادبادک‌ها شرکت کردند و در دو بخش آزاد و خلاقانه رقابت داشتند، برخی‌ها با بادبادک‌هایی که از قبل با کمک والدین خود ساخته بودند در ساحل گلشهر حاضر شدند و بادبادک‌ها را در آسمان به پرواز درآوردند.

در این جشنواره نیز به تمام بچه‌ها پک فرهنگی اهدا شد؛ هیئت داوران با توجه به میزان بالا رفتن بادبادک‌ها و نوع خلاقیت‌ آن‌ها در ساخت نفرات برتر را انتخاب و به همراه بخش خلاقانه با اهدای جوایز تجلیل شدند.

در پایان دو جشنواره نقاشی و بادبادک‌ها جوایز نفیسی از جمله دوچرخه به قید قرعه به برنده خوش شانس اهدا شد.

ایجاد فرصت طلایی، برای کنار هم بودن خانواده‌ها

علی حسین‌زاده بخشدار سرخ‌رود در حاشیه برگزاری دو جشنواره شاد نقاشی و بادبادک‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خط شمال این گونه جشن‌ها را فرصت طلایی برای خانواده‌ها دانست و گفت: این جشنواره‌ها فرصت خوبی برای تجدید خاطرات، نزدیکی اعضای خانواده به یکدیگر و  فراهم آمدن فضایی شاد است.

وی اظهار داشت: به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و انجام کار فرهنگی مناسب برای شهر و بخش سرخ‌رود، با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز اقدام به برگزاری کارهای فرهنگی خواهیم کرد.

بخشدار سرخ‌رود افزود: تمام هدف ما، فضاسازی مناسب برای در کنار هم بودن خانواده‎‌ها است که لحظات شادی را تجربه کنند.

حسین‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه هیئت اندیشه‌ورز بخشداری قطعا در روزهای آتی نیز به دنبال برگزاری جشن‌ها و مراسمات برای شهرواندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: استقبال عالی خانواده‌ها و مسافران و گردشگران در این جشنواره‌ها امیدی برای ادامه راه محسوب می‌شود. ‌

برگزاری جشنواره ساحلی در سرخ‌رود

جشنواره ساحلی با اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد برای خانواده‌ها به‌همت روابط عمومی شهرداری سرخ‌رود در دو شب پیاپی، 22 و 23 شهریور ماه در ساحل گلشهر برگزار شد.

سرخ‌رود، زیباترین شهر ساحلی مازندران

محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ‌رود‌ در آیین برگزاری جشنواره ساحلی عنوان داشت: این جشنواره برای همشهریان و مسافران برگزار شد تا خانواده‌ها در کنار هم ساعات خوشی را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب اجتماعی جوانان، شهرداری درصدد ایجاد فضاها و جشنواره‌های متنوع و شاد خواهد بود.

شهردار سرخ‌رود افزود: خوشحالی شما شهروندان، خوشحالی ما است، با هم بودن مجموعه شهرداری قطعا باعث رقم خوردن اتفاقات خوب خواهد شد.

کبود فیروزجایی ادامه داد: یک روزی هر گردشگری که وارد مازندران شود، به اختیار شهر اول خود را سرخ‌رود انتخاب خواهد کرد، شهر چهارفصل سرخ‌رود زیباترین شهر این استان می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: به‌همت مجموعه شهری و شهروندان این شهر قطعا شاهد پیشرفت چشم‌انگیز در یک سال آینده خواهیم بود.‌‌

“به گزارش خط شمال” ساخت بهانه‌ای برای دور‌هم بودن خانواده‌ها با برگزاری جشن و جشنواره‌های فرهنگی، کار زیبا و قشنگی از مجموعه شهرداری و بخشداری سرخ‌رود بود که امیدواریم همه ساله شاهد آن باشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=17186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.