2

ارائه فعالیت‌های تخصصی پایگاه در سه‌شنبه‌های مهدوی

  • کد خبر : 17145
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۱۴
ارائه فعالیت‌های تخصصی پایگاه در سه‌شنبه‌های مهدوی
فرمانده پایگاه حضرت مریم فریدونکنار گفت: برای نوجوانان با تشکیل حلقه‌های معرفتی اقدام به ایجاد حلقه‌های علمی و کلاس‌های آموزشی از جمله ریاضی، زبان و ... شده است.

به گزارش “خط شمال” زهرا ایزدی از جمله فرماندهان پایگاه برتر شهرستان فریدونکنار می باشد که در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه اسوه فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص غرفه تخصصی پایگاه اظهار داشت: پایگاه حضرت مریم بیشتر در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت دارد که یکی از فعالیت‌های تخصصی ما سه‌شنبه‌های مهدوی است.

وی افزود: در این فعالیت هفتگی سعی بر آن است تا از اساتید مختلف در زمینه سبک زندگی، تربیت فرزند، رسانه و فضای مجازی، جهاد تبیین و … بهره ببریم.

فرمانده پایگاه حضرت مریم مسجدِ مهدیه فریدونکنار تصریح کرد: در ابتدای هر هفته خواندن قرآن و آموزش تندخوانی قرآن برپا است و در ادامه از اساتید متخصص حوزه مشخص شده، دعوت و استفاده خواهیم کرد.

ایزدی عنوان داشت: برای نوجوانان حلقه‌های معرفتی، علمی و کلاس‌های آموزشی از جمله ریاضی، زبان و … برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های هنری خاطرنشان کرد: با توجه به علایق نوجوانان و جوانان منطقه اقدام به کلاس‌های آموزشی از جمله آشپزی، صنایع دستی، شیرینی‌پزی و … را برگزار می‌کنیم.

فرمانده پایگاه حضرت مریم مسجدِ مهدیه فریدونکنار در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی، گفت: دوره‌های ورزشی در همه بخش‌ها و برپایی مسابقات مربوطه نیز در کنار برنامه‌های شاد و متنوع دیگر از دیگر فعالیت‌های این پایگاه است.

ایزدی یادآور شد: اردوهای تفریحی و جهادی از جمله مهمترین فعالیت‌ها است که سعی می‌شود اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برادران و خواهران به درستی سپری شود.

وی در پایان در مورد فروش محصولات و تولیدات کارآفرینان بسیجی بیان کرد: با برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی در طی سال این تولیدات به مردم معرفی و برای فروش به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین برای حمایت از آنان وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال با سود کم داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=17145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.