1

پایش 73 واحد نانوایی در محمودآباد

  • کد خبر : 16960
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
پایش 73 واحد نانوایی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از پایش و نظارت 73 نانوایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش”خط شمال” به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده با بیان اینکه طرح پایش و نظارت بر نانوایی ها، نظارت بر عملکرد آنها توسط اکیپ‌های نظارتی و بازرسی جهاد کشاورزی این شهرستان به طور مستمر در حال انجام است، گفت: کیفیت آرد و نان، سبوس، دستگاه‌های پخت و پز، وزن چانه و نان و میزان تناسب آرد تخصیصی با نان عرضه شده ارزیابی و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هادی‌زاده تصریح كرد: این شهرستان دارای 142 واحد نانوایی است و در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی در ماه اخیر تعداد 73 مورد بازرسی از واحد‌های خبازی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هر نوع شکایت اعم از عدم عرضه نان، تعطیلی بی مورد نانوایی، گرانفروشی و یا تخلفات بهداشتی را به کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود، با واحد‌های نانوایی متخلف برخورد قانونی می‌شود و نانوایی‌های دارای کارکرد مناسب، تشویق و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گفته مدير جهاد كشاورزي شهرستان محمودآباد طرح نظارت برنانوایی های این شهرستان باهدف رسیدن نان با کیفیت و استاندارد به دست مردم در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.