4
با پیگیری‌های امام جمعه سرخ‌رود انجام شد؛

اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی جهت تسریع در ساخت مخازن سرخ‌رود و بیشه‌کلا

  • کد خبر : 16750
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۶
اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی جهت تسریع در ساخت مخازن سرخ‌رود و بیشه‌کلا
اختصاص بودجه 6 میلیارد تومانی جهت تسریع در ساخت و تکمیل مخازن سرخ‌رود و بیشه‌کلا در دیدار با دکتر یزدان رضایی معاون وزیر نیرو و با مدیریت دکتر فیاضی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری مداوم حجت الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود انجام شده است.

به گزارش “خط شمال” مشکل آب شرب بخش سرخ‌رود مدت‌هاست که از سوی مسئولان ذی‌ربط خصوصا حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه بخش و شهر سرخ‌رود در استان و کشور پیگیری می‌شود.

با توجه به درخواست‌های مکرر امام جمعه سرخ‌رود از دکتر فیاضی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص حل و فصل مشکلات کشاورزی، پیگیری خرید برنج و کود، جاده مرگ (محور آمل-سرخ‌رود) و مشکل آب شرب منطقه که از دغدغه‌های مردم این بخش است، دیداری با معاون وزیر نیرو انجام شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خط شمال، اظهار داشت: بعد از دوسال پیگیری مشکل آب شرب مصوب شد تا شاهد استقرار دو مخزن یکی 2000 هزار مترمکعبی در شهر سرخ‌رود و دیگری 1000 متر مکعبی در مجتمع آب‌رسانی بیشه‌کلا که چند روستا را در بر می گیرد، باشیم.

وی ادامه داد: بودجه‎‌های مختلفی به منطقه اختصاص داده شد اما متاسفانه در بخش و شهر سرخ‌رود برای رفع دغدغه‌های مردم منطقه صرف نشده است.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: در دیدارهای قبلی با معاون وزیر نیرو، بودجه‌هایی اختصاص داد که کار دو مخزن شروع شد و با درخواست دکتر فیاضی و ارتباط با وزارت‌خانه تعاملات خوبی برای اختصاص بودجه انجام شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: بودجه برای تسریع در ساخت و تکمیل مخازن شهر سرخ‌رود و بیشه کلا و بهره‌برداری از آن طی بازه زمانی مشخص با پیگیری جناب آقای دکتر برادرزاده مدیرعامل آبفای استان مازندران صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرار شد تا بودجه‌ای 6 میلیاردی برای ساخت دو مخزن به این منطقه کمک شود تا استقرار بعدی شارژ بودجه دیگر داشته باشیم.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به مصوبه‌ای دیگر در این جلسه اختصاص حل مشکل آب شرب این بخش، یادآرو شد: قرار شد تا مدیرعامل محترم آبفای استان مازندران طرحی را نسبت به حل مشکلات سرخ‌رود آماده کنند چراکه یکی از درخواست‌های ما بررسی زیرساخت‌های فرسوده و جایگزینی لوله‌های جدید  بود، تا تنش آبی منطقه حل شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: اختصاص بودجه برای تعریض و تعویض لوله‌گذاری‌ها و زیرساخت‌های فرسوده در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.