2

خبرنگار متعهد عامل بصیرت‌افزا و زبان گویای مردم/ جان و مال مردم ودیعه‌ای در دستان مسئولان است

  • کد خبر : 16711
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
خبرنگار متعهد عامل بصیرت‌افزا و زبان گویای مردم/ جان و مال مردم ودیعه‌ای در دستان مسئولان است
امام جمعه سرخ‌رود گفت: خبرنگار متعهد حق‌جو و حق طلب و به دنبال امید و نشاط در جامعه است، خبرنگار متعهد نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نیست.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه جان و مال مردم را ودیعه‌ای در دستان مسئولان دانست و اظهار داشت: یک بحث جاده‌های مواصلاتی آمل و سرخ‌رود است که متأسفانه در سال خسارت مالی و جانی زیادی وارد کرده است؛ جاده هایی که شاید بتوانیم از آن به عنوان جاده مرگ یاد کنیم، مسئولین باید برای تعریض و تکمیل و تمهید این جاده ها برنامه و کار جهادی داشته باشند.

وی افزود: کشاورز نباید دغدغه ای غیر از کشت و زرع داشته باشد؛ کشاورز نباید دغدغه ای غیر از کشت و زرع داشته باشد و باید تسهیلات لازم فراهم شود. عمده تولید داخلی حاصل دست رنج همین عزیزان است که کشور را از واردات بی نیاز می کند و با همین توصیف باید زمینه برای کشت اول و دوم برنج کاران فراهم شود.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: رییس محترم جمهور باید خیلی به این موضوع حساس باشند،نفوذ در کمین است و خدایی نکرده افرادی با سوابق ضد امنیتی و مسئله دار که در برهه هایی به نظام و مردم ضربه زدند،بخواهند دوباره بر سر کار بیایند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: رییس جمهور و هیئت دولت باید جهادی عمل کنند، نه از پشت میز و مانیتور بخواهند کشور را اداره کنند.یعنی همان راه و روش شهید جمهور. نگاه به توان داخلی و رعایت اولویت ها باید در نظر گرفته شود، که یکی این اولویت حفظ ارزش پول داخلی و مسائل اقتصادی است.

وی ادامه داد: یکی از برخوردهای فعال،دیپلماسی فعال اقتصادی است،که رئیس جمهور محترم باید در انتخاب سفرا و دیپلمات ها و نظر داشته باشد.در کشورهای همسایه و همسو ظرفیت های بیشماری پیرامون دیپلماسی اقتصادی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی در اقتصاد و معیشت کشور داشته باشد.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان داشت: از مجلس و نمایندگان محترم تقاضا می کنیم ضمن همکاری مجدانه با دولت منتخب،شاخص های مقام معظم رهبری در انتخاب کابینه را به طور کامل در نظر بگیرند تا به فضل الهی کابینه ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز که بعنوان حرم لقب گرفته است داشته باشیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: نمایش ننگین نتانیاهو در مجلس آمریکا و تشویق این جانی،به خوبی چهره دروغین و جنایتکار دموکراسی و حقوق بشر غربی را نشان داد.کسی که باعث نسل کشی نزدیک به ۴۰ هزار زن و کودک و انسان بی گناه است در مجلس آمریکا مورد تشویق قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همین حقوق بشر دروغین که در مورد جنایت غزه منفعل و ساکت است،در مقابل شیعه کشی در پاراچنار پاکستان ساکت است. شیعیانی که در پاکستان توسط سلفی ها و داعشی ها قتل عام میشوند. ما این کشتار را به شدت محکوم می کنیم و از دولت پاکستان می خواهیم با قدرت وارد عمل شود و این قتل عام را متوقف کند و عاملان را مجازات کند.

امام جمعه سرخ‌رود بیان کرد: ما در این مراسم نماز جمعه مانند گذشته میز خدمت داریم.در واقع این میز خدمت باید گوش شنوای مردم برای رفع مشکلات باشد،عزیزان مسئول باید با سعه صدر، مشکلات را بشنوند و مجاهدانه و بی منت به این مردم خدمت کنند که همین مردم ولی نعمتان ما هستند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.