2

جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای غیربومی زمان خروج از مازندران

  • کد خبر : 1667
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای غیربومی زمان خروج از مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران به فعالیت گشت‌ها در مسیرهای خروجی شمال باتوجه به پیش‌‌بینی افزایش حجم ترافیک برای خروج از استان اشاره کرد و گفت: درصورتی‌که خودرو‌های غیربومی در مناطق مختلف استان مشاهده شوند جریمه خواهند شد.

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: بعدازظهر روز جمعه مسیرهای خروجی شمال کمی پرحجم شد؛ دلیل هم این بوده طی هفته‌های گذشته و قبل از اجرای طرح تشدید ممنوعیت‌های کرونایی برخی از خودروهای غیربومی وارد استان شدند که طی روز گذشته و امروز درحال خروج از محورهای مازندران هستند.

وی با اشاره به ترافیک در مسیرهای ییلاقی مازندران افزود: بحث افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ییلاقی معمولا در پایان هفته‌ها و روزهای تعطیل شاهد هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: از دوشنبه تاکنون باتوحه به تشدید ممنوعیت‌ها، بیش از ۱۲هزار دستگاه خودرو برگشت و بیش از ۶هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

عبادی به فعالیت گشت‌ها در مسیرهای خروجی شمال باتوجه به پیش‌‌بینی افزایش حجم ترافیک اشاره و گفت: درصورتی‌که خودرو‌های غیربومی در مناطق مختلف استان مشاهده شوند از سوی ماموران پلیس‌راه و دوربین‌های نظارتی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

یبا اعلام اینکه تشدید ممنوعیت‌ها باقوت در محورهای شمال درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال کماکان مورد تاکید پلیس است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.