2

کسب رتبه چهارم جذب اعتبارات مکانیزاسیون در کشور

  • کد خبر : 16646
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کسب رتبه چهارم جذب اعتبارات مکانیزاسیون در کشور
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: در بخش اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی، مازندران رتبه چهارم جذب اعتبارات مکانیزاسیون در کشور را کسب کرد.

به گزارش “خط شمال” نگهدار در این خصوص اظهار داشت: بمنظور افزایش بهره وری در زیربخش های کشاورزی با تمرکز بر فناوری های نوین و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و واحدهای خدمات کشاورزی به جهت دستیابی به اهداف کمی و کیفی مکانیزاسیون کشاورزی با اولویت تامین ماشین و ادوات کشاورزی متناسب در راستای اجرای عملیات مکانیزه مورد نیاز در طرح الگوی کشت این استان و ارتقاء شاخص های توسعه مکانیزاسیون کشاورزی بر اساس تکالیف برنامه هفتم توسعه ، در سالجاری مبلغ ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به استان مازندران تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: استان مازندران با پرداخت مبلغ 284 میلیارد تومان توسط بانک در رتبه چهارم کشور قرار دارد که روند جذب این تسهیلات همچنان ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان یادآور شد: کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه سیتا به آدرس الکترونیکی cita.maj.ir و مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان ها درصورت داشتن اهلیت، از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.