3
مدیر تعاونی روستایی مازندران خبر داد:

خرید 32 هزار تن محصول کشاوررزی توسط تعاون روستایی از کشاورزان

  • کد خبر : 16516
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
خرید 32 هزار تن محصول کشاوررزی توسط تعاون روستایی از کشاورزان
مدیر تعاون روستایی مازندران از خرید تضمینی مباشرتی و توافقی بیش از 32 هزار تن محصول کشاورزی توسط سازمان تعاون روستایی از کشاورزان استان تاکنون خبر داد.

به گزارش “خط شمال” به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، احمد علی ایمانی از خرید بیش از 32 هزار تن محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی استان از کشاورزان مازندرانی تاکنون خبر داد.

وی افزود: با آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی تاکنون، سازمان تعاون روستایی استان بیش از 32 هزار تن از محصولات استراتژیک از جمله کلزا، برنج، جو و گندم را به صورت خرید تضمینی مباشرتی و توافقی از کشاورزان استان خریداری کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان مازندران اضافه کرد: تاکنون 2 هزار و 830 تن کلزا، 7 هزار و 650 تن گندم و 175 تن برنج به صورت خرید توافقی و 21 هزار و 345 تن گندم به صورت تضمینی مباشرتی از کشاورزان استان مازندران خریداری شد که نشان از پیشرفت قابل توجه در فرآیند خرید محصولات کشاورزی است.

این مسئول تصریح کرد: خرید 503 کیلوگرم پیله کرم ابریشم بصورت توافقی و 244 تن چای بصورت تضمینی مباشرتی از دیگر محصولات خریداری شده این مدیریت در استان مازندران بود.

ایمانی تاکید کرد: خرید توافقی محصول توسط سازمان تعاون روستایی از مزایای فعالیت در نوغانداری است و در حال حاضر مازندران تأمین کننده بخشی از تخم نوغان و پیله‌های ابریشم کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه چین سوم برداشت برگ سبز چای نیز انجام می شود و خرید تضمینی مباشرتی می تواند کمک شایانی به کشاورزان باشد، گفت: این سازمان آمادگی دارد تا پایان فصل برداشت به ادامه عملیات خرید محصولات کشاورزی با ارائه حمایت‌های لازم به کشاورزان بپردازد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.