2

سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی باعث توسعه کشاورزی مدرن می‌شود

  • کد خبر : 16143
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی باعث توسعه کشاورزی مدرن می‌شود
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در این صورت فعالیت سرمایه‌گذاران در بخش زیرساختی، الگویی برای کشاورزی مدرن و دانش‌بنیان در راستای توسعه در غرب استان خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” بابک مومنی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان نوشهر، گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مورد شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی غرب استان، اظهار داشت: یکی از نکات بسیار جدی که در دوره استانداری دکتر نوری، برای استان مازندران مطرح شد، استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: در بخشی از اراضی ملی دشت کجور، دشت خسران منطقه پول و دشت لاشک استعدادهایی در بحث سرمایه‌گذاری داریم که می‌توان با ارائه یک مدل و برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده از منابع سرمایه‌ای، اقدام کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: برای ایجاد تاسیسات زیرساختی و به تبع آن توسعه فرصت‌های کشاورزی در منطقه نوشهر باید فرصت‌ها و سرمایه‌گذاری را جلب کرد و با استفاده از ظرفیت‌ها الگوسازی برای کشاورزی منطقه شود.

مومنی در پایان با اشاره به اینکه استعدادهای کشاورزی منطقه باید فعال شود، گفت: در این صورت فعالیت سرمایه‌گذاران نیز الگویی برای کشاورزی مدرن و دانش‌بنیان خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.