1
امام جمعه فریدونکنار:

دولت شهید رییسی الگویی از دولت انقلابی بر جا گذاشت

  • کد خبر : 16076
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
دولت شهید رییسی الگویی از دولت انقلابی بر جا گذاشت
امام جمعه فریدونکنار گفت: دولت شهید رئیسی در مسیر جذب و بازگشت اعتماد به مردم بسیار تلاش کرد و از خود الگوی بسیار مهمی را به جای گذاشت.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ملت باید از حق خودشان استفاده کنند، اظهارکرد: انتخابات حق و تکلیف هر ایرانی است که باید به خوبی از آن استفاده کنند.

وی افزود: انتخابات یکی از حقوق بسیار مبارک، عامل رشد، هم‌افزایی، نشانه بصیرت و دخالت آحاد جامعه در سرنوشت خودشان است.

امام جمعه فریدونکنار با برشمردن عواملی که منجر به عدم شرکت برخی افراد در انتخابات و استفاده نکردن از حق سیاسی خود می‌شود، تصریح کرد: بنابر بررسی صورت گرفته هشت عامل ناآگاهی، مسئله نبودن انتخابات، موانع سخت‌افزاری، نارقباتی بودن انتخابات، بی‌اعتمادی، ناامیدی، معترض و معاند بودن از عواملی است که برخی افراد را از مشارکت در انتخابات باز می‌دارد.

تقی‌پور یادآورشد: افرادی که خودشان میخواهند رای بدهند باید توجه داشته باشند که دیگران را نیز تشویق به رای دادن بکنند و همراه خود سر صندوق ببرند.

وی با بیان عواملی که می‌تواند در جذب افراد برای حضور در پای صندوق‌های رای موثر باشد، گفت: آگاهی‌سازی، اگیزه‌سازی، اعتمادسازی، رضایتمندی و هموارسازی از جمله عواملی است که می‌تواند در جذب افراد برای حضور در انتخابات موثر باشد.

امام جمعه فریدونکنار یادآورشد: دولت شهید رئیسی در مسیر جذب و بازگشت اعتماد به مردم بسیار تلاش کرد و از خود الگوی بسیار مهمی را به جای گذاشت.

تقی‌پور اظهارکرد: ما به‌دنبال رئیس جمهوری هستیم که مانند شهید رئیسی پرکار باشد و پنجشنبه و جمعه نمیشناخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چشمان شهید رئیسی و سردار شهید سلیمانی در این جمعه به صندوق‌های رای است و دل مستضعفان جهان به حضور باصلابت ملت ایران خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.