13
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

8 تیر؛ خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از ملت ایران در انتخابات خواهد بود

  • کد خبر : 15987
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
8 تیر؛ خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از ملت ایران در انتخابات خواهد بود
رییس سازمان بسیج مستضعفین 8 تیرماه را روز، خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از ملت ایران پای صندوق‌های رای اعلام کرد.

به گزارش “خط شمال” سردار سرتیپ سلیمانی در همایش تخصصی شکوه حضور و بصیرت با موضوع حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، اظهار  داشت: حوادث تاریخی بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) و تشکیل شورایی به نام سقیفه بنی ساعده در مسیر امت اسلام بر اساس تصمیمی که در آن شورا گرفته شد، یک راه جدید و متفاوت از مفهوم غدیر شکل گرفت.

وی افزود: در میان مردم عزیز ایران که از روزهای اول داوطلبانه اسلام را پذیرفته اند و از میان این دو مسیر در مقابل امت اسلام قرار گرفته بود مسیر غدیر تکیه کرد. شما در خطه پر رنگ مازندران که در آن دوران طبرستان نامیده میشده است، میدانید که برای اولین بار یک حکومت شیعی در امتداد غدیر در این منطقه شکل گرفت و بعد در سایر مناطق ایران.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بعد از شکست ایران در مقابل روس در جنگ های اول و دوم در دوره قاجار، علما بسیج شدند و فتوای جهاد داده بودند، مردم را برای مقابله با ارتش روس فراخوانده بودند بخشهایی از کشور جدا شد و ایران موقعیتش بسیار تضعیف شد و قراردادهای گلستان و ترکمنچای بر کشور تحمیل شد.

سردار سلیمانی یادآور شد: امام راحل و عظیم الشان در دوره مبارزه با حکومت  ستم شاهی درس ولایت فقیه دادند و در پیروزی انقلاب اسلامی  مبتنی بر نظریه ولایت فقیه نظریه و نرم افزار جمهوری اسلامی تولید کردند و به ملت ایران عرضه کردند و پیشنهاد دادند و به همه پرسی گذاشتند.

وی تاکید کرد: در 12 فروردین سال 58 که غدیرانقلاب اسلامی است، ملت ایران بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی رای آری دادند.تولد جمهوری اسلامی در غدیر انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: جمهوری اسلامی یکی از مترقبه ترین قانون اساسی کره خاکی را به خودش اختصاص داده است، یعنی  قانون اساسی جمهوری اسلامی است که بدون تردید در مقام بررسی، در مقام مدافع، مدرنترین، پیشرفته ترین، مترقبه ترین قانون اساسی است.

سردار سلیمانی به خدمات رییس جمهور شهید اشاره و افزود: حضرت آیت الله شهید رئیسی عزیزی پس از 300 روز خدمت و بنیان نهادن یک تراز جدیدی از خدمتگذاری و با مردم بودند به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: براساس قانون اساسی در مدت 50 روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود.مقام معظم رهبری در 14 خرداد فرمودند: این حماسه بدرقه شهیدان که در نوع خود کم نظیر بود باید با حماسه حضور در شعب اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری کامل شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مشارکت نکردند در امر انتخابات  اولا یک حقی است که از آنها سلب می شود دوما در پای صندوق های رای دیگران به جای آنها رای می دهند که خیلی معنی دارد.همه ما به اجتماع تعهد داریم. صاحبان اصلی این نظام، کشور  و انتخابات، مردم هستند. کسی نباید قهر کند یا تردید داشته باشد. اگر کسی قهر کرده حتما صلحش بدهید گروه‌های صلح و سازش رو فعال کنید  و کسانی هم تردید دارند با آنها هم صحبت کنید  تا از تردید خارج بشوند و حتما ان شالله آن حماسه ای که رهبر معظم انقلاب توقع دارند از ملت ایران. فرمودند در ادامه حماسه شهیدان در روز جمعه هشتم تیرماه اتفاق خواهد افتاد.

سردار سلیمانی در پایان سخنان خود به موضوع شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و گفت : رهبر معظم انقلاب حکیم فرزانه در یکی از بیانات خود راجب انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: مشارکت، مشارکت، مشارکت. سه بار کلمه مشارکت را تاکید فرمودند. مهمتر از هرچیزی مشارکت است و ان شاالله خداوند متعال به دل ملت بزرگ ایران هم بی اندازد، الهام کند  که آن  انتخابی انجام بگیرد که ان شالله تعالی مسیر دولت آیت الله رئیسی تداوم پیدا کند، البته هر چیزی از صندوق رای روز جمعه  هشتم تیرماه  بیرون بیاید پیروز  ملت ایران و جمهوری اسلامی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.