4
در همایش تجلیل از ناجیان غریق سرخ‌رود:

ناجیان غریق؛ سفیران فرهنگ شنا در سواحل هستند

  • کد خبر : 15698
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
ناجیان غریق؛ سفیران فرهنگ شنا در سواحل هستند
رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود با تاکید بر اینکه ناجیان غریق؛ سفیران فرهنگ شنا در سواحل هستند، گفت: با توجه به اینکه نجات جان انسان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و ناجیان غریق، شغل بسیار سخت دارند، قدردان‌شان هستیم.

به گزارش “خط شمال” صابر اکبرزاده در همایش ناجیان غریق که عصر امروز در مجتمع رفاهی چاکسر سرخ‌رود با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه‌ای که ناجیان فداکار دارند برای حفظ جان مسافران و گردشگران برایمان بسیار ازشمند است.

وی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ‌رود در تلاش است تا ساحلی امن برای گردشگران و همشهریان عزیز فراهم باشد.

رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود افزود: سال گذشته تنها یک غریق تبعه افغان داشتیم و این نشان از تلاش شما بزرگواران است.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: با یک شرکت دانش بنیان صحبت شد تا بروزترین امکانات ناجیان غریق فراهم باشد و اگر دغدغه‌ای باشد حتما پیگیری و فراهم خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: این همایش سپاس برای شما عزیزانی است که در گرما و رطوبت تلاش می‌کنید برای نجات مردم، در حال حاضر بیش از ۱۰ پروژه ساحلی توسط شهرداری در ساحل سرخ‌رود در حال اجرا است.

کار ناجیان در سواحل، کاری بسیار نیک است

حجت‌الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه سرخ‌رود در این همایش گفت: ناجیان به عنوان ناجی در سواحل کاری نیک انجام می‌دهند، عمل خوبی که شما انجام می دهید قطعا با پاداش خداوند همراه است.

وی افزود: خداوند در قرآن به شما هدیه داده هر کار خیری که هر کسی انجام نمی دهد که موجب نجات جان یک بشر می شوید به کسی حیات دیگر می دهید خداوند برای شما جبران خواهد کرد.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان داشت: در روایاتی در قرآن، خداوند فرمودند اگر کار خیری انجام شود و موجب نجات انسان دیگر، خدا به اندازه ۹ هزار سال عبادت تلقی می کند کار خیر شما قطعا شما را بهشتی خواهد کرد.

 

امنیت امروز در سواحل نشان از تلاش ناجیان است

مهندس محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ‌رود نیز در این مراسم از تلاش ناجیان در سواحل تشکر کرد و اظهار داشت: پایین آمدن آمار غرقی در مازندران نسبت به دو سال گذشته نشان از تلاش ناجیان غریق در سواحل است که قدردان ناجیان سواحل هستیم چراکه در دو شیفت و در گرما تلاش می کنند.

وی یادآور شد: آب منبع انرژی و مایه حیات است و امید داریم به شما انرژی دهد برای ادامه روند کار؛ در تابستان امسال بحث فرهنگ استفاده از سواحل و دریا باید ترویج یابد؛ بروز شدن فرهنگ استفاده از سواحل یکی از مهمترین دغدغه‌های ما است تا آگاه سازی برای گردشگران مسافران و مردم مازندران انجام شود.

شهردار سرخ‌رود در پایان خاطرنشان کرد: بستر لازم برای استفاده از سواحل باید آماده سازی شود؛ شما نمایندگان شهر سرخ‌رود هستید که امنیت و آرامش را به گردشگران و مسافران انتقال خواهید داد.

به گزارش “خط شمال” در پایان این همایش از زحمات ناجیان غریق سرخ‌رود تجلیل و تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.