8

افتتاح چهار پروژه بخش کشاورزی به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی در محمودآباد

  • کد خبر : 15659
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
افتتاح چهار پروژه بخش کشاورزی به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از افتتاح و بهره‌برداری چهار پروژه زیربنایی و خدماتی کشاورزی با اعتبار 263 میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از 21 تا 27 خرداد، چهار پروژه زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان محمودآباد مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار میگیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر 263 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، مشارکت مردمی و آورده شخصی متقاضیان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

هادی‌زاده پروژه‌های افتتاحی را شامل یک مورد آبیاری کم فشار در روستای خوردونکلا با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و مشارکت مردمی در سطح 120 هکتار ، یک مورد احداث کانال آبیاری در روستای اسلام آباد با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی در سطح 625 متر، یک مورد شالیکوبی در روستای اسلام آباد با اعتبار بالغ بر 210 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و آورده شخصی و همچنین یک مورد مرمت آببندان روستای حاجی کلا با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی در سطح 16 هکتار می باشد.

وی افزود: با اجرای این پروژه‌ها در بخش‌های کشاورزی شاهد فعالیت‌های موثر و جدیدی در شهرستان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.