5

کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

  • کد خبر : 15595
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به شرایط ترافیکی و همچنین حجم ورودی‌ها محور کندوان طی ساعات بعدازظهر امروز یک‌طرفه خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” یدالله جهان‌تاب در این خصوص، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.وی افزود: طی روز گذشته افزایش حجم خودروها موجب ترافیک سنگینی در محورهای شمال شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون‌ وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است‌.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز اشاره کرد و افزود: محور هراز امروز درصورت ترافیک سنگین مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از آزادراه تهران _شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب بیان کرد: درصورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج_چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، افزود: تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج_چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: باتوجه به حجم بالای تردد و احتمال بروز ترافیک سنگین موضوع مهم توجه به توصیه‌ها است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.