11

بانوی محمودآبادی بر سکوی نخست اوراسیا ایستاد

  • کد خبر : 1553
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
بانوی محمودآبادی بر سکوی نخست اوراسیا ایستاد
بانوی محمودآبادی با سابقه ۱۲ سال ورزش در رشته‌های بدنسازی، ایروبیک و ۳ سال ورزش حرفه‌‌ای در رشته پاورلیفتینگ موفق به کسب مدال طلا پاورلیفتینگ در مسابقات قهرمانی اوراسیا ترکیه شد و بار دیگر برای این شهرستان افتخار آفرید‌.

فرزانه رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار قلم شمال؛ در درابطه با تمرینات خود گفت: بیشتر ساعات در باشگاه و عصرها در ساحل‌ به‌صورت دو قدرتی مشغول تمرین بوده و هستم.

وی افزود: برای کسب این موفقیت بزرگ از تفریحات و دورهمی‌ها گذشتم و با برنامه‌ریزی درست به هدف خود دست یافتم.

بانوی ورزشکار محمودآبادی هدف، اراده، تلاش و موفقیت را عوامل موفقیت خود برشمرد و گفت: هدفم رسیدن به مدارج بالا و عالی است که بتوانم به زنان سرزمینم نشان بدهم محدودیت‌ها هیچگاه مانع رسیدن به اهداف نیستند.

رجبی اظهار کرد: متاسفانه با شروع کرونا که منجر به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی شده است؛ اقدام به راه‌اندازی سامانه مجازی فعالیت‌های آموزشی در کانال‌های ارتباطی کرده‌ام که اولویت آن بهره‌برداری در حوزه‌های آمادگی جسمانی و تمرینات بدنسازی بواسطه کتترل وزن و چاقی اعضای باشگاه پرامیس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود ویروس منحوس کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها باز هم در سایه ورزش و ممارست می‌توان استعدادهای نهفته را بارور کرد و من معتقدم که این یک تمدید تبدیل به فرصت است.

گفتنی‌ست؛ کسب مدال نقره در مسابقات کشوری، اولین بانویی که مجوز باشگاه توپی فوتبال و فوتسال آقایون و بانوان را تحت عنوان باشگاه پرامیس محمودآباد به نام خود ثبت کرده است، دارای مجوز اداره کل ورزش و جوانان، دارای مربیگری فوتسال لول A آسیا و فعالیت در چهار باشگاه حومه شهر محمودآباد از موفقیت‌های این بانوی محمودآبادی است.

سایت خبری قلم شمال آنلاین کسب مدال افتخارآفرین خانم رجبی را به ایشان و بانوان این سرزمین تبریک می‌گوید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.