2

آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال

  • کد خبر : 15440
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ از فردا در جاده‌های استان آغاز خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی را معمولا طی پایان هفته‌ها در جاده‌های شمال خواهیم داشت که از فردا محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی كاميون و كاميونت‌ها به‌جز حاملان مواد‌سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه دوم و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه سوم و جمعه چهارم خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه چهارم خرداد ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج _چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت تردد از ساعت ۱۵ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به‌صورت کامل مسدود می‌شود، افزود: از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود، یادآور شد: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می باشد.

وی بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج _چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار هواشناسی از امروز تا اواخر فردا احتمال ریزش سنگ در کوهستان‌های شمال، گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در مناطق صخره‌ای و حاشیه رودخانه‌های استان مازندران است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.