3

ارزش‌گذاری برای صاحبان قلم در دستور کار مسئولان باشد/ سایه فضای مجازی بر کتاب و کتابخوانی

  • کد خبر : 15335
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
ارزش‌گذاری برای صاحبان قلم در دستور کار مسئولان باشد/ سایه فضای مجازی بر کتاب و کتابخوانی
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه ارزش‌گذاری برای صاحبان قلم در دستور کار مسئولان باشد، گفت: وجود کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها در دنیای امروز که عصر ارتباطات بوده، امری ضروری است اما متاسفانه سایه فضای مجازی بر کتاب و کتابخوانی این مهم را زیبا نگه نمی‌دارد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در نهمین نشست فرازه با حضور راضیه تجار، نویسنده‌ی برتر و محبوب ملی در کنابخانه سرخ‌رود برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیار خرسند از حضور در جمع نویسندگان ملی در این شهر هستیم، اظهار داشت: یکی از بهترین برنامه‌ها تکریم و تجلیل از نویسندگان ملی بوده که با توجه به گستردگی فضای مجازی ارتباط با هویت‌ها و قومیت‌ها کم شده است.

وی با تاکید بر اینکه کتاب حیات دارد، تصریح کرد: کتاب ارتباط برقرار می‌کند آنچنان که ما با آن ارتباط برقرار می‌کنیم، در دنیای امروز کتاب و کتابخوانی به‌صورت مجازی شده اما باز هم زیبا نیست چراکه ارتباط با کاغذ و کتاب و در دست داشتن آن زیباتر است.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: یکی از مظلومیت‌های فعلی ما، نویسندگان هستند، کسی به سراغ آن‌ها نمی‌آید؛ ما با خواندن کتاب یک نویسنده با او ارتباط برقرار می‌کنیم بنابراین خوب است مسئولین نگاه ویژه‌ای‌تری به این موضوع داشته باشند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با اشاره به اینکه نویسندگی دلی است، گفت: ارتباط قلم و کاغذ کاملا دلی و برگرفته از سِرشت انسان است و احترام و ارزش نهادن به نویسندگی و نویسنده باید در ارجعیت عملکردهای مسئولان باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.