14

طلای نابی که کشتی‌گیر محمودآبادی را به تیم ملی رساند

  • کد خبر : 15142
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
طلای نابی که کشتی‌گیر محمودآبادی را به تیم ملی رساند
آزادکار محمودآبادی با کشتی های ناب و چشم نوازش در جام بین المللی عبداله موحد چشم همگان را به خود خیره کرد و به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی دعوت شد.

به گزارش خط شمال؛ ” امیرعلی ولی پور” نوجوان خوش آتیه محمودآبادی توانست با کشتی های درخشان و چشم نوازش در رقابت های بین المللی کشتی جام عبدالله موحد چشم همگان بالأخص بهنام احسان پور سرمربی تیم ملی نوجوانان را به خود خیره کند و ضمن کسب مدال طلا به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود.

دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین در سالن شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و هند و عراق در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

امیرعلی ولی پور ساکن روستای کلوده بخش مرکزی محموداباد که در باشگاه ذوالفقار و زیر نظر حیدر سیار اصول و فنون کشتی را آموخت و چند ماهی است در فریدونکنار به فعالیت می پردازد.

ولی پور در این رقابت ها چشم همگان را با فن های کمر و فیتو در رقابت های حساس و پایانی به خود خیره کرد و توانست در وزن ۶۵ کیلوگرم حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهد و طلای این وزن را برای ایران به ارمغان بیاورد.

این پایان کار نبود و با اعلام فدراسیون کشتی نام امیرعلی ولی پور در فهرست مرحله چهارم اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان که از روز ۸ اردیبهشت در کرمان آغاز شده، دیده می شود.

نوجوانان کشتی گیر کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اوایل تیرماه و رقابت های جهانی که اوایل شهریور ماه به میزبانی کشور اردن برگزار می شود، آماده می کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.