8

بازدید هیئت مدیره مجمع خیرین محمودآباد از دانشکده فنی و حرفه‌ای

  • کد خبر : 14873
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
بازدید هیئت مدیره مجمع خیرین محمودآباد از دانشکده فنی و حرفه‌ای
هیئت مدیره خیرین شهرستان محمودآباد با حضور در دانشکده فنی و حرفه‌ای ضمن بازدید از دانشکده، با دکتر احمدی ریاست دانشکده دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش” خط شمال” در این دیدار آقای دکتر احمدی ریاست دانشکده توضیحاتی پیرامون کارگاه ها و پروژه های انجام شده و در حال انجام این مرکز ارائه دادند.
دکتر احمدی اضافه کرد: تکمیل پروژه سالن ورزشی، انتقال خوابگاه دانشجویی به ساختمان قدیم،ساخت ساختمان پروژه 4000 متری آموزشی و پروژه های علمی و پژوهشی در جهت پیشبرد اهداف بزرگ دانشکده و احداث وتکمیل این فضای آموزشی می تواند کمک بزرگی به مجموعه دانشکده و دانشجویان این مرکز کند.

ریاست دانشکده افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت و کمک خیرین نیک اندیش شهرستان در این زمینه، پروژه های بر زمین مانده این دانشکده هرچه زودتر ساخته، تکمیل و آماده بهره برداری گردد، امید آن داریم با وفاق و همراهی یکایک مسئولین، شاهد افتتاح ساختمان های جدید این مجموعه دانشگاهی باشیم.

در این بازدید که با حضور اعضای هیات مدیره مجمع خیرین شهرستان همراه بود، خیرین از کارگاه های آموزشی ، دریایی و پروژه های عمرانی دانشکده نیز بازدید بعمل آورده و اعلام داشتند آماده همکاری در ایجاد کمیته خیرین 12 نفری با حضور6 نفر از اعضای خیرین شهرستان و 6 نفر از مجموعه دانشکده در این مرکز هستند.

در پایان جامعه خیرین این شهرستان آمادگی را جهت همکاری مستمر با این دانشکده اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.