10

7 پروژه شهری با اعتبار 360 میلیارد ریالی در آمل افتتاح شد

  • کد خبر : 14716
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
7 پروژه شهری با اعتبار 360 میلیارد ریالی در آمل افتتاح شد
شهردار آمل از افتتاح و بهره‌برداری هفت پروژه شهری همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهر خبر داد.

به گزارش خط شمال، علی داودی در افتتاح بازگشایی بلوار شهید منفرد به بلوار قاسمی آمل با بیان اينکه با مساعدت شورای اسلامی شهر و تلاش مجموعه شهرداری آمل در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه فجر هفت پروژه شهری شهرداری افتتاح شد، اظهار کرد: مردم آمل شایسته بهترین‌ها هستند و تمام سعی مجموعه شهرداری نیز در راستای اهداف تعیین شده مدیران شهری است.

وی افزود: پروژه خیابان ۱۸متری اتصالی بلوار شهید منفرد نیاکی به بلوار شهید قاسمی بین امیر ۲۶ و ۲۸ به طول ۵۰۰ و عرض ۱۸متر با مساحت ۹هزار مترمربع و با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال شامل تملک ،انجام سنگ جدول، زیر سازی و آسفالت در مدت زمان کوتاه صورت گرفت.

شهردار آمل تملک شش پلاک تجاری و ۹ پلاک مسکونی در ۳نقطه از شهر(رضوان ۲۱، رضوان ۶ و انتهای گلشهر پنجم ) جمعا به مساحت ۱۰۱۰متر مربع به ارزش ۲۵۷میلیارد ریال را دیگر پروژه شهری آمل عنوان و مطرح کرد: همچنین احداث پارک و زمین ورزشی محله‌ای در ایثار ۸/۱ و افتتاح مرکز تولید، پرورش و تکثیر نهال در بلوار منفرد (امیر ۸)جمعاً به مساحت ۲۹۰۰ متر مربع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های انجام شده است.

داوودی از آغاز اجرای پروژه بازسازی و مرمت پل دوازده چشمه خبر داد و گفت: انجام مرمت و بازسازی پل تاریخی دوازده چشمه آمل برای مردم شهر آمل و شهرداری خیلی حائز اهمیت بوده و هست به همین منظور با کارشناسی‌های انجام شده توسط متخصصان بازآفرینی شهری این کار به یک پیمانکار مجرب و باسابقه با قراردادی ۳۶ ماهه با اعتبار ۴۸ میلیارد و پانصد میلیون ریال سپرده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه کل این پروژه‌های شهرداری آمل در این ایام، ۳۶۰ میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.