7
مدیر موسسه فرهنگی امام رضا (ع) محمودآباد:

اجرای طرحی با نام “آقا حساب کرد” در محمودآباد/ 57 کانون محله‌ای در شهرستان فعالیت می‌کند

  • کد خبر : 1462
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
اجرای طرحی با نام “آقا حساب کرد” در محمودآباد/ 57 کانون محله‌ای در شهرستان فعالیت می‌کند
مدیر موسسه فرهنگی امام رضا (ع) محمودآباد از اجرای طرحی با نام آقا حساب کرد در این شهرستان خبر داد و گفت: با مراجعه به مغازه‌های سطح شهر خانواده نیازمندی که حساب دفتری دارد؛ بدهی او را پرداخت و کنار دفتر می‌نویسم آقا حساب کرد.

سید علی هاشمی‌نسب در همایش تجلیل از خبرنگاران که ظهر امروز با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مدیر دفتر خدمات رضوی محمودآباد در دفتر موسسه فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه حدود ۵ سال از شروع کار موسسه خادمیاری در این شهرستان می‌گذرد، اظهار کرد:  در کانون خادمیاری محمودآباد حدود ۵۷ کانون محله‌ای و هزار خادم امام رضا (ع) داریم.

وی افزود: در موازات کانون محله‌ای 20 کانون تخصصی از جمله کانون وکلا، علمی، جوانان، خانواده، زیارت اولی، کارآفرینی، اشتغال، جهادی، کمک مردمی، تیم مشاوره و غیره در حال دادن خدمات هستند.

مدیر موسسه فرهنگی امام رضا (ع) محمودآباد که تیم مشاوره کانون خادمیاران در این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: چند تیم در قالب مشاوره بالینی، تحصیلی، خانواده و غیره در حال انجام اقدامات لازم به نیازمندان است.

هاشمی‌نسب با تاکید بر اینکه هیچ منبع درآمدی نداریم، ادامه داد: خادمیاران به زبان نمی‌آورند که نداریم چراکه اعتباری با نام آقا امام رضا (ع) کنار ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان محمودآباد 2 هزار خانواده توسط دفتر خادمیاری رسیدگی می‌شوند از جمله این رسیدگی‌ها توزیع 2 هزار و ۳۰۰ بسته گوشت در عید قربان و 17 هزار بسته غذا در عید غدیر خم توزیع شده است.

مدیر موسسه فرهنگی امام رضا (ع) محمودآباد گفت: آقا امام رضا جاهایی دست ما را میگیرد که انتظارش رو نداریم؛ یک هشتم نذورات هشتم را داشتیم که با کمک دوستان و مردم انجام می‌شود؛ نذورات به مشهد ارسال و این بزرگواران قبوض مهمان‌سرا در مشهد مقدس را دریافت می‌کنند.

هاشمی‌نسب خاطرنشان کرد: کارهای ما در پکیج کامل بسته معیشتی، کمک نقدی، نوسازی منازل برای محرومین، درمانی، کمک جهیزیه‌ای به نوعروسان و اطعام‌دهی چهارشنبه‌های امام رضایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نان صلواتی از جمله اقدامت مهم خادمیاری محسوب می‌شود، افزود: هر مستمند می‌تواند روزی ۵ هزار تومان نان از این کارت برداشت کند.

اخلاق رسانه‌ای باید بالاترین امانت در خبرنگاران باشد

حجت‌الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه محمودآباد در ادامه مراسم ضمن تسلیت آغاز سال قمری به عاشقان امام حسین (ع)؛ عزای پسر فاطمه (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: کانون خادمیاران دائرالمعارف کمک‌های مردمی است که امروز با وجود شما خبرنگاران و اطلاع‌رسانی درست در راستای کمک بیشتر به نیازمندان خواهد بود.

وی افزود: واقعه تاریخ کربلا اگر ماندگار شد، مدیون خبرنگاران اصیل است؛ خطبه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و گفتار و اخلاق رسانه‌ای آن‌ها نبود؛ شاید امروز نامی از حسین نبود.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: اگر راویان ما در گذشته سلامت گفتار نداشتند امروز ما یادگاری از گذشته نداشتیم.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان گفت: اخلاق رسانه‌ای در بین خبرنگاران ما وجود دارد اما دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در کشور است اما شما قلم به دستان باید ان‌شالله بتوانید جامعه را به سمت مدینه فاضله ببرید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.