3

انتخابات مسابقه‌ای برای خدمت‌رسانی/ رژیم صهیونیستی در بین جامعه اسلامی وجهه‌ای ندارد

  • کد خبر : 14618
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
انتخابات مسابقه‌ای برای خدمت‌رسانی/ رژیم صهیونیستی در بین جامعه اسلامی وجهه‌ای ندارد
امام جمعه سرخ‌رود گفت: در مسئله انتخابات هم کاندیدا‌ها و هم مردم بدانند که مسابقه برای خدمت رسانی است نه صاحب کرسی و عنوان شدن.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی تقی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهرستان اظهار داشت: بعثت پیامبر اسلام (ص) نوری بود که ظلمت‌های جهل و شرک و تعصب و بی‌عدالتی را کنار زد. در زمانه‌ای که انسان محصور شیاطین انس و جن، غرق در خرافه و زنده به گور کردن دختران و بت پرستی بود، بعثت پیامبر اسلام تمام حجاب‌ها را کنار زد و با ایمان و تقوا و اخلاق به انسان کرامت بخشید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هم که پرتویی از نور بعثت پیامبر اسلام (ص) بود، با هدایت و رهبری مردی از نسل پیامبر به دنبال تحقق همان اهداف و آرمان‌ها بوده و هست.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: جامعه ایران قبل از انقلاب در برابر ظلم استکبار هیچ حقی نداشتند، اگر یک ایرانی مورد تجاوز مستشاران آمریکا قرار می‌گرفت، حقی برای دادخواهی نداشت، اما اگر سگ آمریکایی توسط یک ایرانی مورد تعرض قرار می‌گرفت به اشد مجازات محکوم می‌شد. انقلاب اسلامی ما را از یوق بندگی و اسارت بیگانگان و استکبار رها کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: همه ما علی الخصوص جوانان باید تاریخ را بخوانند و از وضعیت جامعه قبل از انقلاب مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با پروپاگاندا و تبلیغات می‌خواهند ظلم و وابستگی و استکبار پهلوی را تطهیر کنند.

امام جمعه سرخرود یادآور شد: در هفته گذشته حضور میدانی استاندار محترم در سرخرود را داشتیم. حقیقتا حضور ایشان منشأ خیر و برکت بود. مسائل و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد با ایشان مطرح شد و ان شاالله قول پیگیری و مرتفع شدن آن را دادند که از جمله آن‌ها به مسئله خرید تضمینی برنج و مسائل عمرانی می‌توان نام برد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: همین حضور میدانی و در بین مردم بودن یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده و هست. در نظامی اسلامی رابطه مسئول با مردم برخلاف دوران پهلوی و قبل از آن، رابطه ارباب و رعیتی نیست، بلکه مسئول در نظام اسلامی خادم و نوکر مردم است.

وی گفت: در مسئله انتخابات هم کاندیداها و هم مردم بدانند که مسابقه برای خدمت رسانی است نه صاحب کرسی و عنوان شدن.

امام جمعه سرخرود عنوان کرد: در هفته گذشته رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی لاهه محکوم شد. این موضوع نشان دهنده آن است رژیم صهیونیستی نه تنها در بین جامعه اسلامی وجهه‌ای ندارد، بلکه در تمام جوامع بین المللی هم بی‌آبروست.

وی در پایان تاکید کرد: اما این هشدار را به مقامات آمریکایی می‌دهیم، اگر کوچک‌ترین تجاوز به خاک ایران انجام شود، تمام پایگاه‌ها شما در منطقه و ناو‌های جنگیتان در تیررس موشک‌های نقطه ایران خواهد بود و چنان ضربه‌ای خواهید خورد که با بی‌آبرویی و تلفات فراوان منطقه را ترک کنید. پس تا دیر نشده گورتان را از منطقه گم کنید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.