6
فرماندار:

۷۰ پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در محمودآباد افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد

  • کد خبر : 14594
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۷۰ پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در محمودآباد افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد
فرماندار محمودآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با مجموع اعتبار ۲۰۲۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان انجام خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” روح‌الله علیزاده در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان محمودآباد در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی تعداد ۶۱ پروژه با اعتباری به مبلغ ۴۴۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید و ۹ پروژه نیز به مبلغ ۱۶۰۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم بخش عمرانی و زیربنایی ۴۴ پروژه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان است، افزود: از این پروژه ها سهم بخش کشاورزی ۶ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، بخش ورزشی ۶ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، و بخش فرهنگی نیز ۵ پروژه و اعتبار ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان است.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با در نظر گرفتن امید آفرینی، دشمن شناسی و جهاد تبیین مدنظر است؛ بر ضرورت روایتگری صحیح و اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تریبون نماز جمعه تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.