3

مشقِ جهاد

  • کد خبر : 14426
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مشقِ جهاد
علیرضا کودک چهاردانگه‌ای پشتِ میز فرماندار ساری نشست تا مشقِ جهاد کند.

به گزارش “خط شمال” حرف، حرفِ اُروست است. اُروستی که طی ماه‌های گذشته محور اخبار و حواشی بسیاری بوده.

تصمیم فرماندار مبنی بر اتمام پروژه پل روستای اُروست همه‌ی نگاه‌ها را به آنجا معطوف کرد. جایی که والی ساری پا پیش گذاشت تا این پروژه ۲۸ ساله را به سرانجام برسد.

این میان، اُروست حکایت جالبی هم داشت. قصه‌ای بنام علیرضا. علیرضا کودک چهاردانگه‌ای که روز به روز اتفاقات اجرایی این پروژه را رصد می‌کرد.

دانش آموزی که پس از درس و مشق در چادر جناب فرماندار حاضر می‌شد و شاهد پیگیری امور بود و متولیان امر هم با روی گشاده، پذیرایش بودند.

حالا بعد از ۴ ماه از افتتاح این پل، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در اتاق کارش میزبان علیرضا عالیشاه شد.

ناگفته نماند که این کودک اروستی طعم صندلی و میز فرماندار را چشید و ریاست را مزه‌مزه کرد درحالیکه علیرضا طی چندماهی که با اکیپ زحمتکش اداره‌کل راهداری همراه بود، به خوبی آگاه شد که مدیریت جهادی نیازی به میز و صندلی ندارد.

در این ارتباط فرماندار ساری گفت: امروز در اتاق کارم میزبان دوست خوبم علیرضا عالیشاه بودم. دوستی مودب، درسخوان و مهربان که در ایام ساخت پل روستای اروست همه روزه در کنار ما بود.

نوبخت افزود: علیرضا با اینکه سن و سال کمی داشت اما در عموم کارها مشارکت می‌کرد و خود را با افتخار سربازِ کوچک رهبری می‌دانست.

وی تصریح کرد: پیام امروز من به علیرضای عزیزم و تمامی هم سن و سالانش در جای جای ایران اسلامی این است که آینده متعلق به شماست.

فرماندار ساری ادامه داد: این میزها و صندلی‌ها چندصباحی دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید برای آینده ایران اسلامی تصمیم های شایسته و بایسته ای بگیرید به شرط آنکه خوب درس بخوانید، وطن و هموطن خود را دوست بدارید و برای سربلندی ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزید.

نوبخت تاکید کرد: من به همگان مژده آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی را می‌دهم، آینده‌ای که به دستان علیرضا و علیرضاها و اراده والایشان ساخته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.