6
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری فریدونکنار خبر داد:

پیش‌بینی استقرار ۷۵ صندوق اخذ رای در فریدونکنار/ رسانه‌ها برای تحقق مشارکت در انتخابات تلاش کنند

  • کد خبر : 14423
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
پیش‌بینی استقرار ۷۵ صندوق اخذ رای در فریدونکنار/ رسانه‌ها برای تحقق مشارکت در انتخابات تلاش کنند
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری فریدونکنار گفت: در انتخابات پیش‌رو 75 صندوق اخذ رای داریم و سه صندوق در این دوره به صندوق‌های شعب اخذ رای در فریدونکنار اضافه شده است.

به گزارش “خط شمال” جابر اسماعیل‌زاده در نشست با خبرنگاران در خصوص انتخابات که در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: از برادران سپاه پاسداران به دلیل پاسخ سخت به جنایات تروریست‌های صهیونیستی و داعشی قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اهالی رسانه باید برای تحقق مشارکت در انتخابات که یکی از چهار مولفه اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است گام بردارند چراکه اصحاب رسانه سلاح سنگینی دارند که می‌توانند در زمینه مشارکت حداکثری بسیار موثر باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: افراد هیات اجرایی فرمانداری فریدونکنار از جمله افراد باتجربه هستند که چندین دوره سابقه اجرای انتخابات را دارند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه تعداد 28 نفر کاندیدا از حوزه انتخابیه بابلسر فریدونکنار تایید صلاحیت شدند گفت: در انتخابات پیش رو 75 صندوق اخذ رای داریم و سه صندوق در این دوره به صندوق های شعب اخذ رای در فریدونکنار اضافه شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.