5
ششمین جلسه شورای اداری محمودآباد؛

همه زیرساخت‌ها برای انتخابات اسفند فراهم می‌شود/ ضرورت اهتمام ویژه همه مدیران در جلب مشارکت همگانی

  • کد خبر : 14420
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
همه زیرساخت‌ها برای انتخابات اسفند فراهم می‌شود/ ضرورت اهتمام ویژه همه مدیران در جلب مشارکت همگانی
فرماندار محمودآباد از آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند همه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف در حال فراهم شدن است.

به گزارش “خط شمال” روح‌الله علیزاده در جلسه شورای اداری که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، با اشاره به انهدام مقرهای جاسوسی از سوی سپاه پاسداران، حمله موشکی سپاه را آغاز ‌انتقام سخت از تروریست‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: با موشک باران اهداف گروه های معاند و ضدانقلاب بار دیگر اقتدار نظام اسلامی به نمایش درآمد.

وی با قدردانی از اقدام به موقع و قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام بخشی عملیات‌های تروریستی اخیر،افزود: تروریست‌ها باید بدانند که دوران بزن دررو تمام شده و هر عملیات تروریستی با پاسخی سخت و پشیمان کننده روبه‌ رو خواهد شد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار جهادی و انقلابی مازندران به شهرستان آمادگی مسئولان را مهم برشمرد و گفت: تمام اهتمام خود را بکار بگیرید تا سفری پر امید و دستاورد برای شهرستان رقم بخورد.

علیزاده با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و مختلفی در دهه فجر امسال در شهرستان پیش بینی شده و مردمی بودن برنامه‌ها از مهمترین ویژگی آن است.

وی تاکید کرد: شهرداری ها و دهیاری‌ها باید نسبت به فضاسازی مناسب شهری و روستایی ویژه دهه مبارک فجر و با توجه به ایام پیش رو از جمله حلول ماه مبارک رجب، میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند و موجب تزریق حال و هوای مثبت در جامعه شوند.

فرماندار محمودآباد موضوع انتخابات ادامه صحبت‌های فرماندار را در شورای اداری به خود اختصاص داد و گفت: در اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مهم برگزار می‌شود که می‌طلبد برنامه‌های دهه فجر با شکوه هر چه تمام تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: برای امید آفرینی مردم و مشارکت در انتخابات، جهاد تبیین نیز به عنوان یک راهبرد اساسی، سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران دستاوردها و اقدامات انجام شده را به خوبی برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ناامیدی و کاهش حضور مردم در انتخابات از همه ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های تحت پوشش خود استفاده می‌کنند، گفت: حضور در انتخابات اهداف دشمنان را از جهات گوناگون ناکام می‌کند چراکه با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به منصه ظهور خواهد رسید.

فرماندار محمودآباد از آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند همه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف در حال فراهم شدن است.

علیزاده در پایان تکریم خانواده‌های معظم شهدا را یادآور شد و گفت: خانواده های معظم شهدا بهترین نعمت و برکت برای کشور ما هستند و مدیران از دق الباب و تفقد و دلجویی از این خانواده ها که واجب الاتکریم هستند غفلت نورزند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.